Ulubiony kiosk PRZEJRZYJ ONLINE PAŹDZIERNIKOWE WYDANIE Budujemy Dom ZAMÓW Z PRZESYŁKĄ GRATIS >>

Axolight - 20 lecie marki z nową identyfikacją
Axolight - 20 lecie marki z nową identyfikacją
Axolight - 20 lecie marki z nową identyfikacją
Axolight - 20 lecie marki z nową identyfikacją
Dima Loginoff

Axolight - 20-lecie marki z nową identyfikacją

Data publikacji: 2017-08-24

20-lecie istnienia Axolight to okazja do zaprezentowania światu nowej identyfikacji wizualnej tej znanej włoskiej marki. Stworzona została jako wyraz gotowości do sprostania oczekiwaniom przyszłych klientów. Z okazji jubileuszu marka Axolight zaprosiła także do Polski jednego z najwybitniejszych designerów naszych czasów Dimę Loginoffa. Spotkanie z nim odbędzie się 14 września 2017 r. w Warszawie.

Patronat Czas na Wnętrze

Axolight, mająca swoją siedzibę nieopodal Wenecji, od momentu powstania bazuje na tradycji rzemiosła i trendach zaczerpniętych z całego kontynentu. Można to dostrzec w niebanalnych projektach wysokiej jakości oświetlenia, które firma proponuje swoim klientom. Jej produkty wyróżniają odważne formy i rozmiary, nieszablonowe rozwiązania konstrukcyjne oraz wyjątkowe efekty świetlne. Wszystko to jest możliwe do osiągnięcia dzięki ścisłej współpracy Axolight z takimi designerami, jak Dima Loginoff, Karim Rashid, Ryosuke Fukusada, Sandro Santantonio, Timo Ripatti, Brian Rasmussen, Manuel Vivian, Serge i Robert Cornelissen czy Rainer Mutsch. To także efekt 20-letniego doświadczenia w pracy z różnymi materiałami: szkłem, kryształem, stalą, tkaniną, ceramiką, aluminium i ABS.

Dzięki wysmakowanemu wzorniczemu eklektyzmowi produkty Axolight z powodzeniem pojawiają się zarówno we wnętrzach prywatnych, jak i w przestrzeniach hotelowych, biurach i siedzibach firm czy restauracjach. Ukierunkowanie na międzynarodową ekspansję umożliwiło marce otwarcie się na rynki w ponad 90 krajach. Dwa oddziały Axolight – w Ameryce oraz Azji pozwalają na poznanie potrzeb klientów także na tych kontynentach oraz zachowanie najwyższych standardów obsługi.

Nowa identyfikacja to radykalna zmiana wizerunku marki, począwszy od odświeżenia logotypu i strony internetowej, która odzwierciedla głębokie zmiany, jakie firma przechodzi. Axolight posługuje się językiem wizualnym w taki sposób, aby każdy, kto wchodzi do jej świata, mógł się w nim odnaleźć, jeszcze zanim przeczyta nazwę marki. Nowa komunikacja opiera się na geometrii kształtu liter A, X i O. Stworzyło ją mediolańskie studio Teikna Design pod kierownictwem Claudii Neri. – Claim, który teraz identyfikuje nowy wizerunek to Bespoke design – jak wyjaśnia Claudia Neri. – W przypadku Axolight jest on kluczowym czynnikiem, świadczącym o podejściu do designu pozwalającym nie tylko dopasować produkty do potrzeb rynku, ale także interpretować go w taki sposób, aby był on dostosowany do indywidualnych potrzeb, a więc na zamówienie.

W ramach obchodów 20-lecia Axolight organizuje w naszym kraju spotkanie z jednym z wiodących designerów współpracujących z marką – Dimą Loginoffem. Ten zdolny twórca takich lamp, jak Fedora, Mountain View, Urban oraz Urban Mini, okrzyknięty gwiazdą designu oraz uhonorowany licznymi nagrodami spotka się z architektami, projektantami, dziennikarzami i znawcami trendów. Będzie to okazja do wysłuchania jego wykładu, zapoznania się z twórczością oraz rozmów z artystą. Dima Loginoff projektuje dla światowych marek (m.in. Axolight, Artemide, VitrA, Studio Italia Design), kreuje wnętrza oraz tworzy projekty koncepcyjne, udziela porad związanych z trendami, a także prowadzi warsztaty i szkolenia. Szczególne uznanie przyniosły mu projekty dla włoskiej marki Axo Light. Sama lampa Mountain View została wyróżniona jako najlepsza w 2015 roku w USA (Best of Year Awards) oraz w Rosji w 2016 roku (nagroda Best of the Year Elle Decoration).

Spotkanie z Dimą Loginoffem oraz marką Axolight odbędzie się w przestrzeni Mysia 3 w Warszawie 14 września o godz. 19.00. Wstęp wolny!

Zobacz też:

Pozostałe wiadomości
Zumtobel i Zumtobel Group Services wprowadzają niezbędne usługi dla menedżerów obiektów
Zumtobel i Zumtobel Group Services wprowadzają niezbędne usługi dla menedżerów obiektów
System oświetlenia zapewnia nie tylko wygodę pracy. Liderom firm może przynieść także wymierne oszczędności. Jest to możliwe dzięki dwóm nowym usługom wprowadzonym przez Zumtobel Group Services.   Czytaj dalej
Kolekcja lamp Baluna
Kolekcja lamp Baluna
Kolekcja lamp Baluna jest w Polsce. Powstała w chorwackim studiu projektowym Grupa Products. Pierwsze wejrzenie? Niespotykana. Intrygująca. Baluna ma siedem funkcjonalnych odsłon. A każda z nich swoją własną indywidualną sylwetkę dopracowaną w najmniejszym detalu, choć w Balunie jest ich niewiele i to właśnie czyni z niej wyjątkowe minimalistyczne oświetlenie.   Czytaj dalej

3 numery gratis!

Subskrybuj nasz newsletter. Otrzymasz 3-miesięczną prenumeratę miesięcznika Czas na Wnętrze gratis!

newsletter

Comfort Box Rejs - szuflady stworzone z myślą o kuchni

Szuflady w kuchni to rozwiązanie idealne. Pozwalają maksymalnie wykorzystać przestrzeń dolnych szafek ... czytaj dalej

Ponadczasowy wystrój w pierwszym własnym mieszkaniu Tekst: Karolina Kowalska;Zdjęcia: Martyna Rudnicka;Stylizacja: Martyna Rudnicka;
Przepych i prostota - przepis na przytulne wnętrze Przepych i prostota - przepis na przytulne wnętrze Tekst: Urszula Deda-Bieroń;Zdjęcia: Michał Przeździk-Buczkowski;Stylizacja: Ola Buczkowska-Przeździk;
Jasne, wysokie, słoneczne - mieszkanie jak przystań spokoju Tekst: Julka Paluszkiewicz;Zdjęcia: Leo Zappert;Stylizacja: Julka Paluszkiewicz;
» Zobacz więcej
Nakrywamy świąteczny stół. Jak prawidłowo ułożyć sztućce?

Przygotowania świątecznego stołu warto rozpocząć 3-4 tygodnie wcześniej od przeglądu, wypolerowania i przeliczenia sztućców. Upewnijmy się, że dysponujemy ich odpowiednią ilością i rodzajem dostosowanym do planowanych potraw. Jeśli stwierdzimy braki, nie wpadajmy w panikę. Warto zajrzeć na sklep.amefa.pl, gdzie w prosty i szybki sposób dokupimy brakujące elementy również na sztuki. czytaj dalej

Cegła we wnętrzach? Dlaczego nie!

Cegła jest naturalnym i bardzo trwałym materiałem. Ma surowy charakter, ale potrafi też dać dużo ciepła. Dzięki swej uniwersalności może być wykorzystywana na wiele różnych sposobów, m.in. we wnętrzach. czytaj dalej

Najnowsze trendy w kuchni

We wzornictwie kuchni zauważamy odbicie ogólnego trendu na aranżowanie wnętrz w bardziej luksusowym stylu, ciemniejszej kolorystyce i powrotu do natury. Oznacza to, że coraz więcej osób zwracają̨ się w stronę̨ kuchni nowoczesnych a jednocześnie posiadających elementy stylizowane na tradycyjne.  czytaj dalej

Efektownie pod stopami

Drewno, panele, wykładzina? A może płytki ceramiczne? Która podłoga będzie najlepsza…Ta najpiękniejsza! Przy wyborze kierujmy się nie tylko wadami i zaletami konkretnego rozwiązania. ... czytaj dalej

 
Czas na wnętrze
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera CzasnaWnetrze.pl i pobierz GRATIS 3 numery "Czasu na Wnętrze" w wersji elektronicznej.
W naszym newsletterze znajdziesz:
  • najświeższe trendy w aranżacji wnętrz,
  • nowości ze świata designu i rynku,
  • praktyczne porady, jak mieszkać piękniej i wgodniej,
  • najciekawsze tematy z "Czasu na Wnętrze",
  • informacje o rabatach, promocjach i konkursach.

Czas na wnętrze

Salon Czas na Wnętrze

Najaktywniejsi współkreatorzy
naszego magazynu i portalu - creme
de la creme miłośników stylowych
wnętrz - tworzą elitarny Salon CnW.



Wydanie tabletowe