Ulubiony kiosk GRUDNIOWE WYDANIE TO AŻ 228 STRON! Budujemy Dom PRZESYŁKA GRATIS >>

Stwórz produkt, jakiego jeszcze nie było - konkurs IKEA dla studentów

Data publikacji: 2015-12-17

Produkt IKEA sygnowany Twoim nazwiskiem? To możliwe! Jeśli masz pomysł na "Produkt jakiego jeszcze nie było", to konkurs dla Ciebie!

Nagroda jest niezwykła - IKEA zaprojektuje, wyprodukuje, a następnie wprowadzi do sprzedaży przedmiot sygnowany nazwiskiem zwycięzcy konkursu. Poza tym autor najlepszego konceptu otrzyma 10 tys. zł i możliwość odbycia stażu w dziale sprzedaży i udziału w procesie produkcji.

To pierwsza tego typu inicjatywa IKEA w Polsce i innowacyjny sposób na przyciągnięcie do firmy młodych ludzi debiutujących w świecie biznesu. Zgłoszenia można przesyłać do końca stycznia 2016 r.

Konkurs "Produkt jakiego jeszcze nie było" to jeden z 3 organizowanych pod hasłem "Studenckie metody". Jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków, a jego celem jest przybliżenie konceptu IKEA młodym ludziom wchodzącym na rynek pracy. IKEA czeka na pomysł, nie na gotowy projekt produktu. Firmie zależy na zainteresowaniu konkursem osób o profilu przedsiębiorcy, które w przyszłości chciałyby podjąć wyzwania w obszarze sprzedaży. Na laureata konkursu czeka staż w dziale sprzedaży i udział w procesie projektowania, produkcji i wdrażania do sklepów.

Szwedzki design rodem z Polski

Konkurs jest przełomowy m.in. dlatego, że do tej pory wszystkie produkty z oferty IKEA projektowane są w Szwecji, a dopiero produkcja realizowana jest w konkretnych krajach. Polski oddział IKEA zrobi wyjątek dla zwycięzcy konkursu i do lokalnych sklepów wprowadzi limitowaną edycję produktu, którego koncepcja narodzi się nie w Älmhult, lecz nad Wisłą. 

- Oceniając pomysł z pewnością będziemy brać pod uwagę uwzględnienie zasad, którymi kieruje się IKEA. Liczymy na wiele ciekawych i kreatywnych konceptów, ale chcemy wyłonić ten, którego autor w pełni nas rozumie. W IKEA już na etapie projektu określana jest cena produktu, dobierane są najbardziej trwałe i przyjazne środowisku surowce. Cała produkcja jest w naszych rękach, więc mamy na nią wpływ na każdym jej etapie - wyjaśnia Hugo Asplund, Country Sales Manager IKEA Retail i dodaje - Nie tylko dbamy o jakość produkcji i warunki pracy osób u nas zatrudnionych, ale również kładziemy ogromny nacisk na racjonalną dystrybucję, czyli nie "wożenie powietrza", ograniczanie niepotrzebnych kosztów czy zanieczyszczeń. Wszystkie te czynniki będziemy oceniać w nadesłanych zgłoszeniach konkursowych. To ciekawe wyzwanie dla uczestników, a dla nas zadanie, z którym mierzymy się na co dzień w IKEA.

IKEA poszukuje innowacyjnych, ale przede wszystkim dobrze przemyślanych pomysłów na produkty. Autorzy muszą wykazać się nie tylko kreatywnością, ale także pełnym zrozumieniem potrzeb klientów i ich życia w domu czy w pracy. Zgłoszenia konkursowe wcale nie muszą zawierać pomysłu na produkt uniwersalny. Wystarczy, że będzie miał jasno określoną grupę docelową, która będzie na tyle szeroka, żeby zapewnić mu sukces komercyjny.

- Zwycięzca konkursu będzie miał wyjątkową szansę poznać nasz unikalny model biznesowy z bliska, mając wpływ na realizację swojego pomysłu od początku do końca – zapewnia Michał Pióro, Country HR Manager IKEA Retail. Dynamiczny rozwój IKEA w Polsce powoduje, że firma nieustannie poszukuje młodych, zdolnych osób nie tylko do centrali w podwarszawskich Jankach, ale również w różnych lokalizacjach, gdzie otwiera, lub planuje otworzyć nowe sklepy. Konkurs ma pokazać potencjalnym kandydatom unikalny model biznesowy, który odróżnia IKEA od innych firm z branży i pozwala tworzyć wyjątkowe miejsce pracy.

W tym roku IKEA organizuje łącznie 3 konkursy w ramach projektu "Studenckie metody". Studenci szkół artystycznych mogą sprawdzić się, projektując pokój dzienny, który spełni oczekiwania całej rodziny. Natomiast trzeci konkurs został stworzony dla każdego, kto potrafi wcielić się jednocześnie w rolę sprzedawcy i klienta. W ramach zadania należy zaprojektować proces zakupowy, który pokaże krok po kroku drogę klienta od wyboru do zakupu. Zgłoszenia do wszystkich trzech konkursów można nadsyłać do 31 stycznia 2016 r. Szczegóły na stronie www.studenckiemetody.pl.

źródło i zdjęcie: IKEA

Zobacz też:

Pozostałe wiadomości
Czas na Wnętrze patronem targów WZORY!
Czas na Wnętrze patronem targów WZORY!
Świąteczna edycja targów WZORY to wyjątkowe wydarzenie dla wszystkich szukających niepowtarzalnych, pięknych przedmiotów do domu i prezentów dla najbliższych. W zabytkowej przestrzeni Domu Towarowego Braci Jabłkowskich można zobaczyć projekty wykonane w Polsce przez niewielkie manufaktury i rzemieślników.   Czytaj dalej
Sztuka pomagania w Muzeum Narodowym w Krakowie
Sztuka pomagania w Muzeum Narodowym w Krakowie
Muzeum Narodowe w Krakowie po raz kolejny dołącza do Szlachetnej Paczki organizując projekt SZTUKA TERAZ. Jego celem jest nie tylko pomoc osobom potrzebującym, ale też przybliżenie polskiemu społeczeństwu rynku sztuki współczesnej oraz odkrywanie / promocja ciekawych artystów. Dlatego w tym roku oprócz wystawy odbędzie się również aukcja charytatywna.   Czytaj dalej

3 numery gratis!

Subskrybuj nasz newsletter. Otrzymasz 3-miesięczną prenumeratę miesięcznika Czas na Wnętrze gratis!

newsletter

Comfort Box Rejs - szuflady stworzone z myślą o kuchni

Szuflady w kuchni to rozwiązanie idealne. Pozwalają maksymalnie wykorzystać przestrzeń dolnych szafek ... czytaj dalej

Jak wybrać materac dla pary?

Podczas wyboru materaca dla pary, „elastyczność punktowa” to ważne pojęcie ... czytaj dalej

Metamorfoza domu z lat 60. Metamorfoza domu z lat 60. Tekst: materiały prasowe Benjamin Moore;Zdjęcia: Jakub Kozioł ;
Oryginalne mieszkanie w kamienicy Oryginalne mieszkanie w kamienicy Tekst: Karolina Kowalska;Zdjęcia: Bartłomiej Senkowski;Stylizacja: Agnieszka Komorowska;
Boże Narodzenie - nastrojowe wnętrze starej willi Boże Narodzenie i nastrojowe wnętrze starej willi Tekst: Alicja Radej;Zdjęcia: Dariusz Radej;Stylizacja: Alicja Radej;
» Zobacz więcej
3 sposoby na modny salon

Salon to wyjątkowe miejsce w domu. To tutaj przyjmujesz gości, odpoczywasz na kanapie i spędzasz większość wolnego czasu. Ważne, żeby czuć się w nim dobrze. Jeśli czegoś brakuje Ci w Twoim wnętrzu, nowy rok jest idealną okazją do jego odmiany. Zrobisz to w kilku prostych krokach. czytaj dalej

Indukcja czy gaz? Jaką płytę grzewczą wybrać?

Wybór płyty grzewczej jest sporym wyzwaniem, przed którym staje każdy, kto wyposaża kuchnię. Niektórzy nie wyobrażają sobie przygotowywania posiłków inaczej niż na prawdziwym ogniu, uważając, że tylko taki sposób gotowania nadaje potrawom prawdziwą głębię smaku. Do tego gaz jest nadal stosunkowo tani, co pozytywnie wpływa na domowy budżet. Z drugiej strony płyty indukcyjne kuszą energooszczędnością, efektywnością i bezpieczeństwem. czytaj dalej

Poznaj piękno stylu country z nową kolekcją podłóg Kaczkan

Beauty of Country - pod tą tajemniczą nazwą kryje się najnowsza kolekcja drewnianych podłóg firmy Kaczkan. W jej skład wchodzi osiem produktów powstałych z fascynacji naturalnym urokiem stylu country oraz jego odmian. czytaj dalej

Pełen magii czas dekorowania

Święta Bożego Narodzenia wymagają wyjątkowej oprawy. Może być ona zarówno stylowa i nowoczesna, prosta lub bogata. Ważne, by dała nam same wyjątkowe chwile. czytaj dalej

 
Czas na wnętrze
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera CzasnaWnetrze.pl i pobierz GRATIS 3 numery "Czasu na Wnętrze" w wersji elektronicznej.
W naszym newsletterze znajdziesz:
  • najświeższe trendy w aranżacji wnętrz,
  • nowości ze świata designu i rynku,
  • praktyczne porady, jak mieszkać piękniej i wgodniej,
  • najciekawsze tematy z "Czasu na Wnętrze",
  • informacje o rabatach, promocjach i konkursach.

Czas na wnętrze

Salon Czas na Wnętrze

Najaktywniejsi współkreatorzy
naszego magazynu i portalu - creme
de la creme miłośników stylowych
wnętrz - tworzą elitarny Salon CnW.



Wydanie tabletowe