Ulubiony kiosk NOWE, MAJOWE WYDANIE JUŻ W SPRZEDAŻY! Budujemy Dom PRZEJRZYJ I ZAMÓW >>

Ze świata designu

Kwestia deski

2017-12-27

Biznesowe zacięcie córek spotkało się z artystycznymi talentami ojców. W ten sposób powstała nowa marka zachwycająca niezwykłymi projektami desek, które można stosować zarówno do serwowania, jak i dekorowania.

Dwie dziewczyny zmieniają swoje życie, by zrealizować zupełnie nowy projekt i wkroczyć w świat designu. Brzmi jak bajka? Tak, trochę. Bowiem w tej historii mieszają się narodowości i profesje, a główną rolę grają relacje rodzinne. Zatem doprowadzenie do powstania marki Boguslavskaya (BVSK), a teraz rozwijanie jej z sukcesem wcale nie było takie oczywiste. Pochodząca z Ukrainy Julia Boguslavska zajmowała się zarządzaniem projektami w firmach międzynarodowych, gdy podczas pracy spotkała Kaję Dutkę, marketingowca i specjalistkę od social mediów. Okazało się, że obie są córkami artystów, Julia grafika, a Kaja ceramika. 

 
Wszystkie deski są ręcznie odlewane i ręcznie pokrywane szkliwem ceramicznym przez lokalnych dolnośląskich ceramików. Każda deska wypalana jest w piecu w trzech fazach. Z lewej model Taszkent, z prawej Spoti.

Obie zastanawiały się, jak mogłyby połączyć pasje swoje i rodziców. Wtedy wpadły na pomysł produkowania ceramicznych desek. Prosty z pozoru pomysł napotkał wiele trudności. Poczynając od technologicznych, po kłopoty z dostawcami. Jednak dziewczyny były uparte. Może dlatego, że, jak twierdzą, kochają łączyć ludzi. Wzory projektowane przez nie oraz tatę Julii w Doniecku nanoszone są przez polskich ceramików na Dolnym Śląsku włoskimi farbami. Tak powstają unikatowe kolekcje wnoszące piękno i jakość do naszych domów.

BVSK

Logo BVSK to skrót od nazwy marki Boguslavskaya. Firma została założona rok temu przez Kaję Dutkę i Julię Boguslavską. Ojciec Kai, Ryszard Dutka, jest ceramikiem, tata Julii, Aleksander Boguslavskiy, artystą. Córki wykorzystały swoje biznesowe know-how do powołania nowej marki. Od roku zamiast
analizować tabele w Excelu, zajmują się projektowaniem graficznym oraz rozwojem własnej marki. www.boguslavskaya.co

 

Data publikacji: 2017-12-27

Zobacz też:

Pozostałe wieści ze świata designu
Z duszy miasta
Energia i koloryt sześciu europejskich miast stały się punktem odniesienia dla projektantki Kingi Smardz-Gawłowskiej przy tworzeniu firmy borcas.
materiały prasowe
Czytaj dalej
Krzesła Him i Her to meble, które
Krzesła Her oraz Him
Niektórych szokują, innych obrażają, jeszcze innych bawią. Jedno jest pewne: krzesła Her oraz Him projektu Fabia Novembre wywołują wiele emocji, a ich pojawienie się we wnętrzu sprawia, że tematu do rozmów na pewno nie zabraknie!
serwis prasowy
Czytaj dalej

3 numery gratis!

Subskrybuj nasz newsletter. Otrzymasz 3-miesięczną prenumeratę miesięcznika Czas na Wnętrze gratis!

newsletter
Comfort Box Rejs - szuflady stworzone z myślą o kuchni

Szuflady w kuchni to rozwiązanie idealne. Pozwalają maksymalnie wykorzystać przestrzeń dolnych szafek ... czytaj dalej

Jak wybrać materac dla pary?

Podczas wyboru materaca dla pary, „elastyczność punktowa” to ważne pojęcie ... czytaj dalej

Marcin Szczygielski - autor cyklu (re)cykl.
Recyklingowa sztuka cierpliwości

Do recyklingu trzeba cierpliwości. Organiczne, nieorganiczne, papier, plastik, metal - co zrobić z pudełkiem po soku, które na oko wydaje się zrobione z tektury, ... Czytaj dalej

Marcin Szczygielski - autor cyklu (re)cykl. Marcin Szczygielski - autor cyklu (re)cykl. Marcin Szczygielski - autor cyklu (re)cykl.
PATRICIA URQUIOLA
(UR.1961)
Patricia Urquiola studiowała architekturę na Politechnice w Madrycie oraz na Politechnice w Mediolanie. Od 2001 roku
prowadzi własną pracownię, zajmującą się projektowaniem mebli, wnętrz i architektury. Ma na swoim koncie wiele nagród. Odznaczona przez króla Hiszpanii Orderem Izabeli Katolickiej, a przez
rząd hiszpański Złotym Medalem w dziedzinie sztuk pięknych.
Projekty wywołujące emocje
Patricia Urquiola zmienia nasze podejście do przedmiotów. To już nie zwykłe sprzęty, ale odpowiedz na nowy styl życia. Maja być do nas dopasowane, a jednocześnie inspirować i wywoływać emocje.   Czytaj dalej
Dla marki Foscarini powstała efektowna
lampa Caboche.
Seria Credenza (Spazio Pontaccio)
inspirowana jest kościelnymi witrażami.
 
Czas na wnętrze
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera CzasnaWnetrze.pl i pobierz GRATIS 3 numery "Czasu na Wnętrze" w wersji elektronicznej.
W naszym newsletterze znajdziesz:
  • najświeższe trendy w aranżacji wnętrz,
  • nowości ze świata designu i rynku,
  • praktyczne porady, jak mieszkać piękniej i wgodniej,
  • najciekawsze tematy z "Czasu na Wnętrze",
  • informacje o rabatach, promocjach i konkursach.

Czas na wnętrze

Salon Czas na Wnętrze

Najaktywniejsi współkreatorzy
naszego magazynu i portalu - creme
de la creme miłośników stylowych
wnętrz - tworzą elitarny Salon CnW.



Wydanie tabletowe