Odpowiedzialność społeczna, ochrona środowiska i kreacja przyszłościowych rozwiązań to rdzeń filozofii Jaga, producenta ekologicznych grzejników. Są to wartości szczególnie bliskie właścicielowi marki realizowane  od początku istnienia firmy, czyli od półwiecza.

Jan Kriekels (CEO Jaga N.V.) - z wykształcenia antropolog, a z przekonania ekolog - osobiście czuwa nad proekologicznymi aspektami produkcji grzejników marki Jaga i aktywnie promuje światu ich przyjazną filozofię.

Wśród działań belgijskiego producenta ekologicznych grzejników Jaga na uwagę zasługują m.in. wytwarzanie oszczędnych grzejników, konstruowanie efektywnych systemów grzewczych, stosowanie materiałów, które mogą zostać ponownie wykorzystane oraz budowanie imponujących stoisk targowych z poprodukcyjnych odpadów.

Wszystkie działania firmy Jaga zmierzają do dostosowania produkcji do filozofii Cradle to Cradle, której zadaniem jest doprowadzenie do całkowitej przetwarzalności materiałów stosowanych przez firmę w procesie wytwórczym.


tekst i zdjęcia: www.jaga.com.pl