Eero Saarinen architekt i designer! To on zaprojektował krzesło Tulip

Galeria zdjęć z Design

Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...

Dopiero po II wojnie światowej komercyjne podróże lotnicze stały się powszechne. Trans World Airlines były kluczowym graczem w tym rozwoju: umożliwiał klientom zakup lotów w pakietach ze zniżkami, oferując płatności na raty. Odtąd luksusowa podróż była dostępna dla rozwijającej się amerykańskiej klasy średniej. W niektórych przypadkach zniżki były tak duże, że podróż samolotem była tańsza niż pociągiem. Fot. mymodernmet.com

Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...
Dopiero po II wojnie światowej komercyjne...