Ulubiony kiosk PRZEJRZYJ ONLINE PAŹDZIERNIKOWE WYDANIE Budujemy Dom ZAMÓW Z PRZESYŁKĄ GRATIS >>

Stwórz produkt, jakiego jeszcze nie było - konkurs IKEA dla studentów

Data publikacji: 2015-12-17

Produkt IKEA sygnowany Twoim nazwiskiem? To możliwe! Jeśli masz pomysł na "Produkt jakiego jeszcze nie było", to konkurs dla Ciebie!

Nagroda jest niezwykła - IKEA zaprojektuje, wyprodukuje, a następnie wprowadzi do sprzedaży przedmiot sygnowany nazwiskiem zwycięzcy konkursu. Poza tym autor najlepszego konceptu otrzyma 10 tys. zł i możliwość odbycia stażu w dziale sprzedaży i udziału w procesie produkcji.

To pierwsza tego typu inicjatywa IKEA w Polsce i innowacyjny sposób na przyciągnięcie do firmy młodych ludzi debiutujących w świecie biznesu. Zgłoszenia można przesyłać do końca stycznia 2016 r.

Konkurs "Produkt jakiego jeszcze nie było" to jeden z 3 organizowanych pod hasłem "Studenckie metody". Jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków, a jego celem jest przybliżenie konceptu IKEA młodym ludziom wchodzącym na rynek pracy. IKEA czeka na pomysł, nie na gotowy projekt produktu. Firmie zależy na zainteresowaniu konkursem osób o profilu przedsiębiorcy, które w przyszłości chciałyby podjąć wyzwania w obszarze sprzedaży. Na laureata konkursu czeka staż w dziale sprzedaży i udział w procesie projektowania, produkcji i wdrażania do sklepów.

Szwedzki design rodem z Polski

Konkurs jest przełomowy m.in. dlatego, że do tej pory wszystkie produkty z oferty IKEA projektowane są w Szwecji, a dopiero produkcja realizowana jest w konkretnych krajach. Polski oddział IKEA zrobi wyjątek dla zwycięzcy konkursu i do lokalnych sklepów wprowadzi limitowaną edycję produktu, którego koncepcja narodzi się nie w Älmhult, lecz nad Wisłą. 

- Oceniając pomysł z pewnością będziemy brać pod uwagę uwzględnienie zasad, którymi kieruje się IKEA. Liczymy na wiele ciekawych i kreatywnych konceptów, ale chcemy wyłonić ten, którego autor w pełni nas rozumie. W IKEA już na etapie projektu określana jest cena produktu, dobierane są najbardziej trwałe i przyjazne środowisku surowce. Cała produkcja jest w naszych rękach, więc mamy na nią wpływ na każdym jej etapie - wyjaśnia Hugo Asplund, Country Sales Manager IKEA Retail i dodaje - Nie tylko dbamy o jakość produkcji i warunki pracy osób u nas zatrudnionych, ale również kładziemy ogromny nacisk na racjonalną dystrybucję, czyli nie "wożenie powietrza", ograniczanie niepotrzebnych kosztów czy zanieczyszczeń. Wszystkie te czynniki będziemy oceniać w nadesłanych zgłoszeniach konkursowych. To ciekawe wyzwanie dla uczestników, a dla nas zadanie, z którym mierzymy się na co dzień w IKEA.

IKEA poszukuje innowacyjnych, ale przede wszystkim dobrze przemyślanych pomysłów na produkty. Autorzy muszą wykazać się nie tylko kreatywnością, ale także pełnym zrozumieniem potrzeb klientów i ich życia w domu czy w pracy. Zgłoszenia konkursowe wcale nie muszą zawierać pomysłu na produkt uniwersalny. Wystarczy, że będzie miał jasno określoną grupę docelową, która będzie na tyle szeroka, żeby zapewnić mu sukces komercyjny.

- Zwycięzca konkursu będzie miał wyjątkową szansę poznać nasz unikalny model biznesowy z bliska, mając wpływ na realizację swojego pomysłu od początku do końca – zapewnia Michał Pióro, Country HR Manager IKEA Retail. Dynamiczny rozwój IKEA w Polsce powoduje, że firma nieustannie poszukuje młodych, zdolnych osób nie tylko do centrali w podwarszawskich Jankach, ale również w różnych lokalizacjach, gdzie otwiera, lub planuje otworzyć nowe sklepy. Konkurs ma pokazać potencjalnym kandydatom unikalny model biznesowy, który odróżnia IKEA od innych firm z branży i pozwala tworzyć wyjątkowe miejsce pracy.

W tym roku IKEA organizuje łącznie 3 konkursy w ramach projektu "Studenckie metody". Studenci szkół artystycznych mogą sprawdzić się, projektując pokój dzienny, który spełni oczekiwania całej rodziny. Natomiast trzeci konkurs został stworzony dla każdego, kto potrafi wcielić się jednocześnie w rolę sprzedawcy i klienta. W ramach zadania należy zaprojektować proces zakupowy, który pokaże krok po kroku drogę klienta od wyboru do zakupu. Zgłoszenia do wszystkich trzech konkursów można nadsyłać do 31 stycznia 2016 r. Szczegóły na stronie www.studenckiemetody.pl.

źródło i zdjęcie: IKEA

Zobacz też:

Pozostałe wiadomości
Kuchnia OKTAWIA IX
Kuchnia OKTAWIA IX - intrygująca propozycja od ATLAS KUCHNIE
Kuchnia OKTAWIA IX to intrygujące połączenie nieprzemijającej bieli, naturalnego orzecha oraz surowego betonu. Zestawienie to wprowadza do nowoczesnego wnętrza ciepło i ład, a geometryczne szare płyty na ścianie akcentują przy tym jego wyjątkowość.   Czytaj dalej
Pierwszy w Polsce salon Verle Küchen & Siemens
Pierwszy w Polsce salon Verle Küchen & Siemens otworzył swoje podwoje w Lublinie. Firma Galicja Tomaszek we współpracy z marką Siemens wprowadza na rodzimy rynek nową jakość studiów mebli kuchennych i sprzętu AGD.   Czytaj dalej

3 numery gratis!

Subskrybuj nasz newsletter. Otrzymasz 3-miesięczną prenumeratę miesięcznika Czas na Wnętrze gratis!

newsletter

Comfort Box Rejs - szuflady stworzone z myślą o kuchni

Szuflady w kuchni to rozwiązanie idealne. Pozwalają maksymalnie wykorzystać przestrzeń dolnych szafek ... czytaj dalej

Przepych i prostota - przepis na przytulne wnętrze Przepych i prostota - przepis na przytulne wnętrze Tekst: Urszula Deda-Bieroń;Zdjęcia: Michał Przeździk-Buczkowski;Stylizacja: Ola Buczkowska-Przeździk;
Jasne, wysokie, słoneczne - mieszkanie jak przystań spokoju Tekst: Julka Paluszkiewicz;Zdjęcia: Leo Zappert;Stylizacja: Julka Paluszkiewicz;
Mieszkanie w kamienicy w Rembertowie Mieszkanie w kamienicy w Rembertowie Tekst: Agnieszka Wrodarczyk;Zdjęcia: Michał Skorupski;Stylizacja: Agnieszka Wrodarczyk;
» Zobacz więcej
Hajduk - producent ekologicznych wkładów kominkowych i kominków

Firma Hajduk jest największym w Polsce i w Europie Wschodniej producentem wkładów grzewczych stalowo-szamotowych. Dużą część produkcji stanowi export na rynki Unii Europejskiej i do krajów spoza jej granic. Produkcja odbywa się już od ponad 25 lat, uzyskane bardzo duże doświadczenie potwierdza m.in. System Zarządzania Jakością PN EN ISO 9001:2009. czytaj dalej

Flügger farby - Konkurs dla projektantów i architektów wnętrz Design it yourself

Jesteś projektantem lub architektem wnętrz? Masz niepowtarzalny styl i nieszablonowe pomysły? Pozwól, aby Flügger Cię zainspirował! Stwórz własną wersję skandynawskiego stylu i wygraj wyjazd do stolicy designu na Stockholm Design Week! czytaj dalej

Grzejnik w odmiennych zastosowaniach - radiatory rurowe

Dla jednych liczy się styl i design, dla innych funkcjonalność i technologia. Grupa Arbonia, której częścią jest marka Kermi, połączyła wszystkie te elementy oferując rozwiązania grzewcze o najwyższej technologii i ciekawym zastosowaniu. czytaj dalej

Baterie jak klejnoty - designerska armatura

Uwodzić wyglądem i oszczędzać wodę - to dziś dwa najważniejsze zadania dla armatury. Kiedy ogląda się ją w sklepie, można poczuć się jak u jubliera. czytaj dalej

 
Czas na wnętrze
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera CzasnaWnetrze.pl i pobierz GRATIS 3 numery "Czasu na Wnętrze" w wersji elektronicznej.
W naszym newsletterze znajdziesz:
  • najświeższe trendy w aranżacji wnętrz,
  • nowości ze świata designu i rynku,
  • praktyczne porady, jak mieszkać piękniej i wgodniej,
  • najciekawsze tematy z "Czasu na Wnętrze",
  • informacje o rabatach, promocjach i konkursach.

Czas na wnętrze

Salon Czas na Wnętrze

Najaktywniejsi współkreatorzy
naszego magazynu i portalu - creme
de la creme miłośników stylowych
wnętrz - tworzą elitarny Salon CnW.



Wydanie tabletowe