25 kwietnia, w Oranżerii Pałacu Zamoyskich, odbyła się premiera najnowszej kolekcji Dekton Stonika. Nowa propozycja Cosentino, światowego lidera w zakresie produkcji powierzchni ultrakompaktowych, konglomeratów kwarcowych i kamienia naturalnego, stała się punktem wyjścia do podróży po świecie zmysłów, w jaką hiszpańska marka zabrała zgromadzonych tego wieczoru gości.

Premiera najnowszej kolekcji Cosentino, która odbyła się w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal, zgromadziła wielu przedstawicieli mediów, uznanych pracowni architektonicznych, studiów kuchennych i pracowni kamieniarskich, pracujących z produktami Cosentino od lat.

Gości powitała Anna Dec, by następnie oddać głos Miguelowi Sierra, Dyrektorowi Generalnemu Cosentino Polska. Gospodarz wieczoru opowiedział przybyłym o założeniach stworzenia Stoniki, zaawansowanej technologicznie kolekcji o hiperrealistycznym pięknie, pozostającej wzorniczo jak najbliżej natury i pozwalającej cieszyć się naturalnym pięknem.

Nieoczekiwaną atrakcją wieczoru była prezentacja kolekcji mobilnych mebli Normand by Dekton, powstałych w oparciu o najnowsze wzory kolekcji Stonika.

Inspirującą, merytoryczną opowieść poprowadziła Aneta Konowrocka, Marketing Coordinator Cosentino Polska. Goście mogli przekonać się na żywo, jak nowa propozycja marki sprawdza się w realnym użytkowaniu, siedząc w trakcie przemówienia przy niezwykłych stolikach kawowych, projektu brazylijskiego projektanta Arthura Athayde, które wkrótce wejdą do oficjalnej sprzedaży. wymagających przestrzeniach.

Główną ideą, stojącą za stworzeniem kolekcji Normand by Dekton, było założenie wykorzystania tych mebli w różnych sytuacjach, pokazanie ich wszechstronności; zarówno w pomieszczeniach wewnątrz, jak i na zewnątrz domu.

Cała kolekcja stworzyła tego wieczoru modułową grupę, która dopełniła otoczenie eventu w stylu garden party, dopasowując się funkcją do indywidualnych potrzeb gości. Kolekcja Normand by Dekton powstała dzięki współpracy Cosentino z agencją PerDesigners, a także pracownią kamieniarską I-Mar i brazylijską firmą Tapetah.

Zaprezentowane podczas spotkania premierowe wzory kolekcji Stonika: Olimpo, wzorujący się na marmurze karraryjskim, Bergen zainspirowany kamieniem naturalnym Portobello, Arga przypominająca kwarcyt Tadż Mahal i Korso, nawiązujący do wszechstronności marmuru Gris Pulpis, przyjęły tego wieczoru formę kubików, przy których goście poznawali stworzone specjalne na tę okazję zapachy do wnętrz, dedykowane poszczególnym odcieniom kolekcji.

Ponadczasowe wzory Stonika, o olśniewającym połysku i wyjątkowej głębi, połączone z niezwykłymi korzenno – drzewnymi nutami perfum, wzbudziły spore zainteresowanie i pobudziły zmysły wszystkich, a wieńczący spotkanie koncert CLEO, dopełnił pełnię wrażeń tego niezwykłego wieczoru.

Goście otrzymali od organizatorów specjalne upominki, poznane uprzednio zapachy do wnętrz autorstwa Mo61, które odzwierciedlały wybrane przez uczestników premierowe wzory kolekcji.

Wieczór zorganizowała agencja OKK!. Partnerem spotkania była Galeria Heban.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Elle Decoration, Architektura &Biznes, Czas na Wnętrze, Designteka.pl, Dobre Wnętrze, Weranda, Architektura, Magazif.com, Label, Usta, Point of Design, WhiteMAD.