ZAJC zadebiutuje na targach LivingKitchen, będzie to pierwsza w historii marki prezentacja targowa. Polski producent luksusowego wyposażenia kuchennego zaprezentuje się w Kolonii. W dniach 14-20 stycznia 2019 r. ekspozycje ZAJC będą mogli zobaczyć zarówno niemieccy, jaki i międzynarodowi specjaliści z branży wyposażenia wnętrz.

Przez ponad 20 lat firmie ZAJC udało się zbudować jedną z najsilniejszych luksusowych marek wnętrzarskich w Polsce. Wysokiej klasy zabudowy kuchenne poznańskiej firmy zdobyły uznanie klientów zarówno w Polsce, jak również w Szwecji, Wielkiej Brytanii i Francji. Rok 2019 firma rozpocznie od prezentacji swoich modeli na jednej z najbardziej prestiżowych imprez branży kuchennej na świecie. W dniach 14-20 stycznia firma wystawi się na targach LivingKitchen.

Organizowane co dwa lata w Kolonii spotkanie branży kuchennej towarzyszy targom IMM, na których prezentowane są trendy związane z urządzaniem wnętrz - projekty najlepszych designerów, luksusowe meble i akcesoria, oraz najlepsze AGD. Za każdym razem impreza przyciąga setki wystawców z całego świata oraz tysiące zwiedzających. ZAJC jest pierwszą firmą z Polski produkującą meble kuchenne uczestniczącą w LivingKitchen.

Stoisko-ZAJC, Kolonia

Prezentacja ZAJC w halach Koelnmesse stoisko C-015 zajmie 81 m². Firma zdecydowała się na zaprezentowanie nowego modelu z wyspą wykonaną z kamienia oraz nowej odsłony modelu Z4, które w grudniu pojawią się w najnowszym katalogu produktów ZAJC oraz na ekspozycji w poznańskim showroomie. Zestawy mebli uzupełnią urządzenia marki Gaggenau, KWC i Franke. Jak ma to miejsce w przypadku wielu marek luksusowych, modele ZAJC wykonywane są w znacznej mierze ręcznie, co zapewnia im najwyższą jakość. Jak podkreśla Justyna Zajc, prezentacja w Kolonii to jeden z ważniejszych kroków we konsekwentnym wchodzeniu firmy na rynki międzynarodowe.

- Nasze meble zdobią kuchnie nie tylko w Polsce. Już kilka lat temu zrealizowaliśmy pierwsze projekty za granicą. Jesteśmy dumni z tego, że na zachodnim rynku, gdzie mamy dużą konkurencję ze strony marek włoskich czy niemieckich klienci zdecydowali się na kuchnie od ZAJC. Targi w Kolonii to dla nas okazja, aby zaprezentować się szerszej publiczności i udowodnić, że polski produkt niczym nie ustępuje propozycjom ze świata. Równocześnie liczymy na wiele interesujących kontaktów handlowych, tym samym bardziej skoordynowane wejście na rynki Europy Zachodniej - komentuje Justyna Zajc.