W listopadzie rusza nowa kampania reklamowa Franke Home Solutions "Twój dom jest Twoją sceną". Jest ona naturalnym następstwem i wyrazem zmian jakie zaszły w marce po jej niedawnym rebrandingu. Kampania realizowana jest również na innych europejskich rynkach.
Kampania "Twój dom jest Twoją sceną"
W post-pandemicznych czasach kuchnia stała się centralnym punktem każdego domu, wielofunkcyjnym "centrum dowodzenia". Kampania Franke śmiało oddaje tego ducha czasów i odpowiada współczesnemu stylowi życia. Realizowana jest w formie spotu emitowanego w kanałach cyfrowych. Ukazuje zalety gotowania w domu, gdzie każde przygotowanie posiłku może być ekscytującym przeżyciem.
Spot "Twój dom jest Twoją sceną" zabiera widzów w codzienność dwojga młodych osób, entuzjastów doskonałej kuchni. Ukazuje ją jako dostępną dla każdego scenę serwowania dań, jako miejsce do cieszenia się z kulinarnych efektów. Kampania Franke Home Solutions koncentruje się na najnowszych i najnowocześniejszych urządzeniach kuchennych z kategorii premium. Należą do nich: piekarniki, płyta indukcyjna i ekspres do zabudowy z linii Mythos. Na ekranie widzimy również Box Center, czyli zlewozmywak z przybornikiem na akcesoria, subtelną baterię Icono wyjątkowym kształcie oraz okap T-Shelf, który pojawi się w ofercie na początku roku. Zostały one przedstawione jako sprzęty niezbędne do codziennego gotowania. Podkreślony został również ich atrakcyjny, designerski charakter.
Nowe doświadczenie gotowania dzięki systemom kuchennym Franke
Spot w atrakcyjny wizualnie sposób pokazuje jak zaawansowane technologicznie urządzenia marki Franke wspólnie tworzą uzupełniający się system kuchenny. Modele zainteresują wszystkich zwolenników spędzania czasu w domu. Dzięki nim domowa kuchnia staje się sceną kulinarnych popisów. Bo kuchnia Franke przyciąga wzrok i pomaga w wyzwoleniu autentycznego entuzjazmu. Jest miejscem, gdzie gotowanie przebiega sprawnie i przyjemnie. Kampania "Twój dom jest Twoją sceną" jest odzwierciedleniem zmiany jaka w ostatnich latach nastąpiła w naszych domach. Wyraża filozofię marki, dla której każda zmiana jest szansą na wprowadzenie innowacji i uwolnienie kreatywności - Powrót do gotowania w domu unaocznił nam znaczenie kuchni. Przyjęła ona rolę prawdziwego centrum dowodzenia, w którym przeżywamy wspólne chwile z najbliższymi. Tutaj też dzielimy się z nimi wszystkimi emocjami i w ten sposób wyrażamy siebie - komentuje Barbara Borra, prezes i dyrektor generalna Franke Home Solutions. - Kuchnia stała się sceną domowych, fascynujących "pokazów gotowania", a Franke Home Solutions jako innowator w branży AGD wychodzi temu naprzeciw. Chcemy zaoferować naszym klientom rozwiązania pomagające na co dzień cieszyć się prozaicznym z pozoru przygotowywaniem posiłków - kontynuuje przedstawicielka Franke.
Kampania zgodna jest z założeniami nowej, przyjętej w tym roku, strategii marketingowej Franke Home Solutions. Jej celem jest zaprezentowanie firmy jako lidera w dziedzinie produkcji i dostarczania klientom systemów kuchennych, które w harmonijny sposób łączą wysokiej klasy design, funkcjonalność, doskonałą szwajcarską jakość i rozwiązania ekologiczne.
O Franke Home Solutions
Dział Franke Home Solutions powstał w wyniku połączenia działów Franke Kitchen System i Faber Hoods & Cooking Systems. Od 2021 rok wykorzystuje on więc doświadczenie dwóch osobnych dotychczas marek, aby tworzyć i proponować klientom szeroką gamę sprzętów służących całościowemu wyposażeniu kuchni. Wśród nich znajdziemy: baterie kuchenne, zlewozmywaki, okapy, różnego typu płyty grzewcze, piekarniki, jak również akcesoria dodatkowe oraz systemy do zarządzania odpadami. Świadectwem designu wysokiej próby jest szereg nagród wzorniczych dla produktów marki, w tym tak prestiżowe jak Red Dot i iF Design.
Więcej informacji na: www.franke.pl