"We stand for design" - mówią założyciele Wise Habit - Marcelina Plichta - Wabnik i Michał Kiciński. "Projektujemy świat w taki sposób by był świadomy i zrównoważony. Bo wierzymy, że bez dobrego designu nie ma zrównoważonego rozwoju" - dodają.

Marcelina Plichta-Wabnik, Pini Leibovich, Michał Kiciński

Multibrandowy Showroom przy ul. Żelaznej 24 w Warszawie

Wise Habit Concept Store to multibrandowy showroom z markami własnymi - TRE Product oraz marką Mudia uzupełniony o inne mądre produkty brandów azjatyckich i skandynawskich. Wszystkie afirmują wartości WH: Design, sustanabiliity i awarnes. Po to by wszelkie propozycje "zakupowe" oferowane odbiorcom były dobre/mądre i przyjazne - wspierały użytkownika produktów i nie działały ze szkodą dla planety, człowieka. Wise Habit to platforma spotkań, dyskusji i warsztatów, jednocześnie przestrzeń do pracy dla architektów. 

Wise Habit to złożony projekt w całości skupiony wokół wartości, w które wierzymy. W portfolio mamy marki własne, takie jak Tre Product i Mudita, będące najlepszym przykładem tego jak rozumiemy proces świadomego tworzenia produktów. W Wise Habit Concept Store, sprzedajemy natomiast wyłącznie starannie wyselekcjonowane produkty, głównie ze Skandynawii, Korei Południowej i Japonii. To miejsce poświęcone mądrym wyborom, w którym klient nie ma możliwości podjęcia złej decyzji zakupowej. To nie wszystko, ponieważ Wise Habit oferuje również usługi R&D (research&development), a w planach mamy organizację spotkań edukacyjnych, dyskusji i warsztatów - mówi współzałożycielka projektu - Marcelina Plichta - Wabnik.

Marcelina Plichta-Wabnik

Bogate doświadczenie

Dyrektorem kreatywnym Wise Habit został Pini Leibovich, który jest odpowiedzialny za marki takie jak Tre, Mudita, Wise Habit oraz nowy projekt Micin. Bogate doświadczenie i umiejętności w dziedzinie tworzenia innowacyjnych konceptów, również w kontekście budowania świadomości społecznej ma pomóc firmie w realizacji ambitnych celów.

"Nasza działalność jest dla ludzi i to nie jest frazes. Mamy pewne obowiązki wobec świata i chcemy je zamknąć w naszych produktach. Opieramy się na szczerości i prostocie projektów, więc można nas zrozumieć na całym świecie. Nasza produkty są inne - nie w sposób artystyczny, ale wyróżniające się sposobem myślenia o procesie projektowania, sprzedaży, materiałach. Jednocześnie są uniwersalne i nie trzeba zmieniać dla nich wnętrza - naturalnie łączą się z innymi sprzętami. Chcemy projektować w prosty sposób, bo design powinien dawać szansę, żeby żyć z produktami, które kupujesz" - podsumowuje Pini Leibovich, dyrektor kreatywny Wise Habit.

Pini Leibovich, dyrektor kreatywny Wise Habit

Wise Habit Concept Store otwarty jest od poniedziałku do soboty. Informacje na temat planowanych przez firmę inicjatyw, ofertę sklepu i listę dostępne są na oficjalnej stronie Wise Habit oraz na profilu marki na Instagramie.

Fot. RM Bind up Photo