"We stand for design" - mówią założyciele Wise Habit - Marcelina Plichta - Wabnik i Michał Kiciński. "Projektujemy świat w taki sposób by był świadomy i zrównoważony. Bo wierzymy, że bez dobrego designu nie ma zrównoważonego rozwoju" - dodają.
Multibrandowy Showroom przy ul. Żelaznej 24 w Warszawie
Wise Habit Concept Store to multibrandowy showroom z markami własnymi - TRE Product oraz marką Mudia uzupełniony o inne mądre produkty brandów azjatyckich i skandynawskich. Wszystkie afirmują wartości WH: Design, sustanabiliity i awarnes. Po to by wszelkie propozycje "zakupowe" oferowane odbiorcom były dobre/mądre i przyjazne - wspierały użytkownika produktów i nie działały ze szkodą dla planety, człowieka. Wise Habit to platforma spotkań, dyskusji i warsztatów, jednocześnie przestrzeń do pracy dla architektów.
Wise Habit to złożony projekt w całości skupiony wokół wartości, w które wierzymy. W portfolio mamy marki własne, takie jak Tre Product i Mudita, będące najlepszym przykładem tego jak rozumiemy proces świadomego tworzenia produktów. W Wise Habit Concept Store, sprzedajemy natomiast wyłącznie starannie wyselekcjonowane produkty, głównie ze Skandynawii, Korei Południowej i Japonii. To miejsce poświęcone mądrym wyborom, w którym klient nie ma możliwości podjęcia złej decyzji zakupowej. To nie wszystko, ponieważ Wise Habit oferuje również usługi R&D (research&development), a w planach mamy organizację spotkań edukacyjnych, dyskusji i warsztatów - mówi współzałożycielka projektu - Marcelina Plichta - Wabnik.
Bogate doświadczenie
Dyrektorem kreatywnym Wise Habit został Pini Leibovich, który jest odpowiedzialny za marki takie jak Tre, Mudita, Wise Habit oraz nowy projekt Micin. Bogate doświadczenie i umiejętności w dziedzinie tworzenia innowacyjnych konceptów, również w kontekście budowania świadomości społecznej ma pomóc firmie w realizacji ambitnych celów.
"Nasza działalność jest dla ludzi i to nie jest frazes. Mamy pewne obowiązki wobec świata i chcemy je zamknąć w naszych produktach. Opieramy się na szczerości i prostocie projektów, więc można nas zrozumieć na całym świecie. Nasza produkty są inne - nie w sposób artystyczny, ale wyróżniające się sposobem myślenia o procesie projektowania, sprzedaży, materiałach. Jednocześnie są uniwersalne i nie trzeba zmieniać dla nich wnętrza - naturalnie łączą się z innymi sprzętami. Chcemy projektować w prosty sposób, bo design powinien dawać szansę, żeby żyć z produktami, które kupujesz" - podsumowuje Pini Leibovich, dyrektor kreatywny Wise Habit.
Wise Habit Concept Store otwarty jest od poniedziałku do soboty. Informacje na temat planowanych przez firmę inicjatyw, ofertę sklepu i listę dostępne są na oficjalnej stronie Wise Habit oraz na profilu marki na Instagramie.