W swoim portfolio Agnieszka Bronka-Pawlicka, właścicielka INNI DESIGN ma kilkaset realizacji. Zawsze stara się, by każde wnętrze było inne, niepowtarzalne, szyte jak garnitur: na miarę i na potrzeby klienta. Projektowanie wnętrz jest jej pasją. W architekturze wnętrz nie ma niczego, co mogłoby ją ograniczać. INNI DESIGN to profesjonalna firma, która wraz z zespołem kompetentnych, wykwalifikowanych specjalistów oferuje usługi z zakresu projektowania indywidualnych i wyjątkowych wnętrz: domów, rezydencji, mieszkań oraz apartamentów.
CnW: Czy ma Pani swój ulubiony styl?
AGNIESZKA BRONKA-PAWLICKA: Prywatnie bardzo lubię proste, minimalistyczne wnętrza, ale nigdy nie narzucam klientom swojego zdania ani rozwiązań stylistycznych.
Staram się zawsze podążać za klientem i sprawić, by jego wizja była funkcjonalna i zaprojektowana najlepiej, jak to tylko jest możliwe. Dlatego chętnie tworzę wnętrza w różnych stylach. Wyzwaniem jest kreacja w klasycznej, bogato zdobionej stylistyce, bo łatwo tutaj przesadzić i popaść w śmieszność. Nieraz tylko cienka linia dzieli klasykę od kiczu.
Co ma największy wpływ na finalny wynik Pani pracy?
Podstawą projektowania na miarę jest rozmowa. Wywiad, jaki na początku przeprowadzam z klientem, jest kluczowy do tego, by na końcu realizacji towarzyszyło poczucie obopólnej satysfakcji. Dlatego podczas rozmowy staram się nawet z drobnych informacji czerpać jak najwięcej. Czasem jedno słowo buduje projekt idealny!
Pewnie marzeniem jest realizacja, której towarzyszy maksymalna szczerość inwestorów, a później wszystko idzie gładko. Jednak budowa potrafi dostarczać adrenaliny!
Praca z klientem wymagającym to przyjemność. Uwielbiam mieć wysoko zawieszoną poprzeczkę i zrobię wszystko,
by sprostać wyzwaniu! Natomiast inaczej rzecz się ma z klientami roszczeniowymi, którzy na projektanta przerzucają winę na przykład za opóźnienia w dostawie lub błędy ekip montażowych. To jest niezwykle frustrujące.
Na ile ważnym pomieszczeniem w całym projekcie wnętrza jest łazienka?
Najważniejszym! Oczywiście bardzo ważny jest też projekt kuchni i to na dwa pomieszczenia klienci najbardziej zwracają uwagę i są w stanie przeznaczyć największe środki.
Czy tylko poniesione koszty stawiają łazienkę tak wysoko w hierarchii ważności pomieszczeń w domu?
Łazienka wzbudza bardzo duże emocje! Klienci lubią, gdy jest ona pewnego rodzaju wizytówką domu, ale też miejscem najbardziej prywatnym.
A jak do oczekiwań klientów pasuje oferta Geberit?
Jest nie do przecenienia. Po pierwsze oferuje niezwykłą jakość, po drugie myślenie perspektywiczne. Na przykład jeśli kogoś dziś nie stać na zakup toalety myjącej Geberit, może w stelażu Monolith zamontować przewód elektryczny i po jakimś czasie dokonać zmiany na model z funkcją mycia. Poza tym Geberit cechuje doskonały serwis. Tutaj nikt nie jest pozostawiony sam sobie, ani projektant, ani wykonawca, ani użytkownik!
Więcej informacji na: www.geberit.pl