Walentynki to czas, kiedy chcemy wyrazić nasze uczucia i obdarować najbliższych najpiękniejszymi prezentami. Jednak często zapominamy, że przedmioty, które posiadamy w domu wciąż mogą sprawić wiele radości. W tym dniu IKEA zaprasza do kolejnej odsłony akcji PRZYDA SIĘ, dzięki której możesz dać jeszcze więcej miłości! Odkryj na nowo przedmioty, które masz w domu i podaruj im szansę na nowe życie.
IKEA zaprasza do nowego spojrzenia na swoje rzeczy - jak na skarby, które wciąż mają wartość. Samotny, pluszowy miś leżący w kącie, który niegdyś był najlepszym przyjacielem może trafić do dziecka, które pokocha go na nowo. Nieużywane rzeczy na pewno mogą przydać się komuś innemu. Nie wyrzucaj ich na śmietnik - daj im szansę na nową miłość!
IKEA zachęca, by w Walentynki dzielić się miłością poprzez przekazanie niechcianych rzeczy tym, którzy ich potrzebują.
Jak znaleźć nowy dom dla nieużywanych przedmiotów?
Poszukaj wśród znajomych lub sprawdź, gdzie w Twojej okolicy działa instytucja, która chętnie przyjmie używane meble, sprzęt, akcesoria wyposażenia domu czy ubrania, zabawki lub książki. Możesz też wejść na stronę www.IKEA.pl/przydasie, na której znajdziesz wskazówki jak dać szansę zapomnianym przedmiotom na kolejną miłość. Kto wie, może znowu je pokochasz, a może sprawisz, że pokocha je ktoś inny?
Kolejna odsłona kampanii PRZYDA SIĘ już w Walentynki
- Walentynki to święto dzielenia się miłością i tym, co najdroższe naszym sercom. Tego dnia, poprzez kolejną odsłonę kampanii PRZYDA SIĘ, chcemy zwrócić uwagę na rzeczy, które kiedyś darzyliśmy ciepłymi uczuciami, a dziś leżą zapomniane w zakamarkach naszych domów. W IKEA wiemy, że każda taka rzecz ma wartość - niekoniecznie finansową, ale np. funkcjonalną czy emocjonalną. - podkreśla Agata Czachórska, Kierownik Projektu Circular IKEA, IKEA Retail w Polsce.
-Wiele z takich przedmiotów może ponownie zostać tymi ulubionymi, czy znaleźć kolejnego właściciela, który na nowo je doceni. To czy tak się stanie, zależy od każdego z nas, a jako IKEA chcemy to ułatwić.- dodaje.
Jednym ze strategicznych działań IKEA jest dążenie do tego, aby swoją działalność prowadzić w oparciu o koncepcję gospodarki o obiegu zamkniętym. W sklepach Grupy IKEA na całym świecie, również w Polsce, istnieją Działy Odzyskiwania Towaru i Kontroli Jakości.
Ich zadaniem jest zapobieganie marnowaniu produktów, np. poprzez ponowne pakowanie czy sprzedaż produktów IKEA pochodzących z ekspozycji. M.in. dzięki tym właśnie aktywnościom, w roku finansowym 2018, ¾ produktów, które trafiło do polskich Działów Odzyskiwania Towaru i Kontroli Jakości, znalazło nowy dom. IKEA jednak na tym nie poprzestaje. Dzięki kampanii PRZYDA SIĘ, chce do podobnego podejścia, jakie sama stosuje, zachęcić innych, w tym swoich klientów.