W marcu 2020 r. świętujemy urodziny wall-being - sklepu internetowego z plakatami polskich twórców. Przez 5 lat kolekcja wall-being rozrosła się do ponad 950 wzorów plakatów stworzonych przez uznanych i nagradzanych artystów.
Wszystko zaczęło się w 2015 roku, gdy Kasia Głogowska - założycielka wall-being - postanowiła porzucić etat, aby podążyć za swoimi zainteresowaniami i intuicją.
W tamtym czasie na rynku nie było tego rodzaju sklepu, a ja czułam, że wokół jest tylu niezwykle utalentowanych młodych twórców, których prace powinny trafić do ludzi, do domów, inspirować, poprawiać nastrój i dodawać kolorów codzienności - wspomina Kasia.
Minęło 5 bardzo intensywnych lat, podczas których do wall-being dołączyło ponad 60 polskich grafików, malarzy i ilustratorów ze swoimi starannie wyselekcjonowanymi plakatami.
wall-being - siła różnorodności!
Każda grafika i każdy artysta to zupełnie wyjątkowa opowieść, spojrzenie, estetyka i wrażliwość. Wall-being stawia na oryginalność i różnorodność grafik, dlatego tak ważna jest ich selekcja. Kasia od początku kierowała się założeniem, że siłą wall-being będzie rozmaitość plakatowych stylistyk i tematów. Od prostych, minimalistycznych kompozycji, przez subtelne kolaże, ilustracje w stylu retro, aż po plakaty komiksowe, typograficzne, czy inspirowane architekturą.
Coś osobistego we wnętrzach
Założycielka wall-being wierzy, że plakaty mają moc odmieniania wnętrz: Plakaty często stają się swego rodzaju manifestem, wyrazem zainteresowań, pasji i przekonań naszych klientów. Są bardzo osobistym elementem we wnętrzu – wyzwalają emocje, przywołują wspomnienia, pobudzają wyobraźnię. I jednocześnie są łatwo dostępne i przystępne cenowo. Nie wywołują onieśmielenia, które często towarzyszy kontaktowi ze sztuką w galerii.
Sitodruki w wall-being - uwaga unikat!
W 2019 roku do kolekcji dołączyły sitodruki, które uzupełniły ofertę plakatów drukowanych cyfrowo i offsetowo. Ręcznie drukowane, limitowane i sygnowane edycje sitodruków zachwycają szlachetnością i kunsztem wykonania. Każdy z plakatów jest wyjątkowy, każda odbitka różni się od pozostałych detalami, nasyceniem farbą.
Wprowadzenie sitodruków pokazało nam, że klienci wall-being są otwarci i gotowi na nowe produkty, mamy więc sporo planów rozwoju oferty i nawiązania współpracy z artystami - zdradza Kasia Głogowska. Przed nami także nowa strona internetowa i cała lista ekscytujących planów. Mamy nadzieję, że za 5 lat perspektywy będą równie obiecujące.
Do 23 marca 2020, w podziękowaniu za 5 wspólnych lat, bestsellery wall-being będą dostępne w cenach obniżonych o 15%.