Nogi na oparciu sofy? Zmięte poduchy? Głowa na siedzisku fotela? W kampanii marki Veer nic nie jest oczywiste, idealne ani takie, jak powinno być. Oprócz poczucia totalnej swobody i relaksu.
Wbrew temu, co prezentują typowe reklamy mebli wypoczynkowych, nie wszyscy korzystają z sof, szezlongów i foteli w jedyny poprawny sposób - siedząc lub leżąc. Ta obserwacja oraz sama idea marki Veer stały się inspiracją do powstania kampanii Drift Away, w której wygoda i relaks przybierają różne konfiguracje. Na zdjęciach autorstwa Aldony Karczmarczyk można przejrzeć całą gamę opcji produktowych - od modułów połączonych w dużą, wygodną formę łóżka, przez kompaktowe, minimalistyczne sofy aż po miękkie, otulające fotele - a jednocześnie poczuć wolność płynącą z historii odpoczywających bohaterów.
- Chciałam, żeby oglądający poczuł prawdę o tych meblach. Są baaardzo wygodne. Nie staniesz się ofiarą kanapy lub fotela, który jedynie ładnie wygląda, ale lepiej na nim nie siadać;) W historii tej kampanii jest opowieść o człowieku i meblu, a nie samym meblu. Pamiętam, że modelki i model mieli przyjemność i swobodę w pozowaniu. Nie udają, że kanapa jest miękka i że można się przytulić do poduch. - mówi autorka zdjęć, Aldona Karczmarczyk.
Marka Veer swoją kampanią wprowadza tytułowe zawirowanie w myśleniu o meblach i wygodzie, a także podejściu do kreowania domowej przestrzeni relaksu. Ten sam model sofy może być idealnym meblem do spokojnego czytania książki i przeglądania albumu, ale również spotkania z przyjaciółmi czy popołudniowej drzemki z nogami zarzuconymi na poduchy oparcia. Założeniem marki jest brak ograniczeń i sztywnych ram, szczególnie w tym, do czego stworzone są jej meble - wypoczynku. To właśnie idea azylu, odcięcia się od zewnętrznego hałasu, zgiełku i strapień inspiruje projektantów marki.
- Meble Veer mają za zadanie przenieść domowników, ich przyjaciół i gości poza codzienność. Nie chodzi o ucieczkę przed nią, ale spojrzenie na rzeczywistość z komfortowej, beztroskiej perspektywy. Modułowe projekty Veer zamieniają salon w przestrzeń swobody i kreatywności. W naszej kampanii bohaterowie odpoczywają tak, jak im najwygodniej - leżąc na oparciu sofy, trzymając nogi na zagłówkach, siedząc na podłodze i opierając się o siedzisko. Bo kto z nas tak nie robi? :) - podkreśla właścicielka marki, Adriana Karwan.
W ofercie Veer znajdują się meble modułowe, sofy z funkcją spania, narożniki, szezlongi i fotele, wszystkie z możliwością dopasowania tkanin. Projekty marki stanowią kwintesencję współczesnego designu, a w każdym detalu widać dbałość o harmonię formy i funkcji.
Veer daje poczucie błogości, beztroski, pozwala odpłynąć w senne marzenia.
Więcej informacji na: https://Veer.casa/
Autorzy:
Zdjęcia - Aldona Karczmarczyk/Van Dorsen Artists
Stylista - Paweł Kędzierski/Van Dorsen Artists
Stylista włosów - Emil Zed/Van Dorsen Artists
Scenografia - Małgorzata Białobrzycka
Retusz - Dominik Herman
Studio - Studio Las
Produkcja - Van Dorsen Artists