W Starym Browarze w Poznaniu otwarto pierwszy salon DUKA zrealizowany według nowej koncepcji wizualnej. Oryginalny zamysł aranżacyjny będzie stopniowo wprowadzany w sklepach DUKA w całej Polsce. Kolejne jeszcze w październiku.

Marka DUKA zdecydowała się na stworzenie nowego konceptu wizualnego sklepów. W sobotę 24 września po zmianie aranżacji ponownie otwarto sklep w poznańskim Starym Browarze - pierwszy w Polsce urządzony zgodnie z nową koncepcją. Wnętrza zaprojektowano zgodnie z metodą design thinking.

- Chcemy odpowiadać na potrzeby odbiorcy, który stara się być na bieżąco z trendami, a jednocześnie uwielbia rasowy design. W nowym koncepcie przejścia są szersze i wygodniejsze, a przestrzeń zaprojektowana tak, by przypominała osobom odwiedzającym salon najbliższe im miejsce - dom - mówi o założeniach aranżacyjnych Joanna Burakowska, Head of VM & Creative Director w DUKA.

W nowej aranżacji skandynawski minimalizm DUKA łączy z ciepłem dębowego drewna oraz loftowymi detalami, a zróżnicowane kolorystycznie sekcje podkreślają podział asortymentu. W sklepie pojawiły się wielkie stoły oraz konstrukcje kojarzące się z aranżacją kuchni, które inspirują klientów.

- Świat marki DUKA to przede wszystkim świat kuchni. Wspólny posiłek jednoczący domowników i jego magia stanowią o wyjątkowości wszystkich procesów, które mu towarzyszą - tłumaczy Agnieszka Gawron z LSD Design Pharmacy, która razem z Samirem Tiliouinem odpowiada za koncepcję wystroju sklepów oraz kompleksową realizację projektu. - Nowa koncepcja aranżacji wnętrza ma za zadanie ten kuchenny aspekt podkreślić.

Nowy zamysł aranżacyjny będzie stopniowo realizowany w kolejnych salonach DUKA, które zostaną otwarte już w październiku: w Hali Koszyki w Warszawie (20.10.2016) i w Galerii Krakowskiej. Aktualnie w Polsce są już 52 sklepy DUKA.

źródło i zdjęcia: DUKA