Do 24 grudnia w sklepach IKEA potrwa kampania "1 euro to majątek", która zachęca klientów, aby wspierali projekty edukacyjne prowadzone przez UNICEF i Save the Children. Pluszaki nie tylko umieją słuchać i świetnie się przytulają. Są także doskonałymi nauczycielami - przypominają o tym, jak ważna jest edukacja dzieci na całym świecie.
1 euro ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, książeczki dla dzieci lub dania dziecięcego w restauracji IKEA Foundation przekaże na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych na całym świecie przez UNICEF i Save the Children. Pamiętajcie o tym, robiąc gwiazdkowe zakupy. Możecie zrobić prezent nie tylko swojemu dziecku.
IKEA zachęca swoich klientów, aby pomogli zapewnić milionom dzieci lepszy start w życiu - taki właśnie je st cel kampanii "1 euro to majątek". Jeśli zapewnimy dzieciom edukację, one same zrobią resztę.
Jedna z pracownic IKEA w Belgii niedawno na własne oczy przekonała się, jak wyglądają projekty UNICEF w Mali.
- Nigdy wcześniej nie byłam w Mali i nie miałam pojęcia, jak życie tam wygląda. Kiedy dotarłam na miejsce, zrozumiałam, jak ważne są organizacje takie jak UNICEF - opowiada Barbara Verbeek, pracownica IKEA w Gandawie. - Jest jeszcze wiele rzeczy do zrobienia, ale kiedy zobaczyłam małego chłopca z niebieskim plecakiem UNICEF wypełnionym przyborami szkolnymi, uświadomiłam sobie, że wiele rzeczy już się zmienia.
Dotacje z kampanii "1 euro to majątek" umożliwiają dzieciom dostęp do edukacji na wysokim poziomie i dadzą szansę na realizację marzeń. W przyszłości ci wykształceni młodzi ludzie staną się zalążkiem dalszych zmian.
Więcej o akcji przeczytasz tutaj
źródło i zdjęcie: IKEA