Wystartowała polska edycja konkursu GIA! Zapraszamy do udziału salony wyposażenia wnętrz!

Patronat Czas na WnętrzeGlobal Innovation Award (GIA) to prestiżowy, międzynarodowy konkurs na najlepsze sklepy wnętrzarskie. Do końca sierpnia 2015 roku można zgłosić udział w aktualnej edycji konkursu.

Konkurs GIA wyróżnia najciekawsze koncepty sklepów wnętrzarskich z całego świata. Składa się z dwóch etapów - krajowego i globalnego. Aby wziąć udział w krajowej odsłonie konkursu, należy wypełnić formularze i wraz ze zdjęciami dostarczyć je organizatorowi do 31 sierpnia 2015 r.

Zwycięzcę polskiej edycji konkursu poznamy 22 października 2015 r. podczas "Interior Business Congress" w Warszawie. Pięciu zwycięzców światowych rozgrywek (Global Honorees) zostanie ogłoszonych 5 marca 2016 r. na uroczystej gali w Chicago. Dodatkowo najlepsza wystawa sklepowa zostanie wyróżniona nagrodą "Martin M. Pegler Award for Excellence in Visual Merchandising".

Zwycięzcy zarówno krajowych, jak i światowych eliminacji, będą szeroko promowani na międzynarodowych targach wnętrzarskich "International Home + Housewares Show" w Chicago (5-8 marca 2016 r.), gdzie będą mieli okazję uczestniczyć w interesujących wykładach, korzystać z indywidualnych konsultacji, odwiedzić najlepsze sklepy ze swojej branży.

Warto wspomnieć, że udział w konkursie jest bezpłatny. Podróż i pobyt krajowego zwycięzcy podczas finałowej gali GIA i targów w Chicago są sponsorowane przez organizatora.

Konkurs "Global Innovation Award" od 2000 r. nagradza sklepy za misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta i innowacyjność. Światową nagrodą GIA może się już pochwalić 250 sklepów z 30 krajów, w tym dwa z Polski - Almi Decor i Home & You.

Globalnym organizatorem konkursu jest stowarzyszenie IHA (International Housewares Association), sponsorem i organizatorem polskiej edycji- firma Promedia, wydawca magazynu "Ambiente", a parterem głównym - firma Multicontract reprezentująca amerykańską markę Adore, lidera w produkcji elastycznych paneli podłogowych. W gronie strategicznych patronów medialnych inicjatywy są "Świat rezydencji", "Biznes meble.pl", "Meble.pl", "Dobrze mieszkaj" i "Meble Plus". Ponadto tej edycji konkursu patronują: "Czas na wnętrze" i Foorni.pl.

źródło i zdjęcia: Promedia