Ten tekst powinien zacząć się od słów, że powstało nowe, wyjątkowe miejsce z polskim designem. Jednak nie taki będzie początek. Zgadza się tylko jedno. NOWE. GOOD INSIDE powstało z potrzeby serca i pasji. To jeszcze sklep internetowy, ale plan jest, żeby mieć swój własny kąt w Łodzi. Poznajcie sklep, w którym znaleźć można najlepszej jakości polskie wzornictwo. GOOD INSIDE udowadnia, że polski design jest na każdą kieszeń.
GOOD INSIDE to sklep dla ludzi ceniących niepowtarzalność, jakość, design i polski produkt. Również dla tych, którzy kochają naturę i doceniają piękno w odnowionych meblach z duszą. Jest to internetowy sklep z asortymentem takim jak: meble, oświetlenie, dywany, ceramika, dodatki oraz własne projekty i meble po renowacji. Tyle ze sztywnej formułki.
Sklepowi. Projektanci. Renowatorzy
Gosia i Przemek – założyciele, tworząc GOOD INSIDE, mieli wizję powstania sklepu w którym liczy się jakość i który w 100% będzie ich. Nie ulegnie chwilowym trendom i gustom. To co można znaleźć w GOOD INSIDE to ścisła i wielogodzinna selekcja, gdzie faktycznie główny kryterium była jakość i niepowtarzalność. Właścicielom zależało jeszcze na jednym: 100% Made in Poland. Oryginalny, funkcjonalny i wysokiej jakości – taki jest dzisiaj polski design. Meble od polskich projektantów coraz bardziej zaskakują swoją formą oraz materiałami z jakich są wykonane. Dlatego właśnie staje się coraz bardziej pożądany przez rodzimych odbiorców.
- Kiedyś jak słyszałam o sobie „Pani od mebli” to trochę się oburzałam, że klienci nie pamiętają mojego imienia czy nazwiska a dzisiaj cieszę się, że właśnie tak mnie identyfikują. Przez ostatnie 8 lat wyposażałam klientów w meble biurowe produkowane seryjne. Coraz więcej zaczęło pojawiać się projektów w oparciu o jakiś koncept, motyw przewodni i te meble seryjne zaczęły być uzupełniane designerskimi smaczkami. Od samego początku smucił mnie fakt, że nie było tam zbyt wielu polskich producentów i właśnie to chciałam zmienić. Z tej potrzeby stworzyliśmy Good Inside - mówi Małgorzata Stasinowska.
Wyjątkowość GOOD INSIDE można też upatrywać w tym, że Gosia i Przemek również projektują. Ich pierwsza kolekcja – PENCIL to stolik w całości z drewna dębowego z nogami w kształcie kredek, które są klejone bezpośrednio do blatu. Powierzchnia blatu malowana jest bezbarwnym lakierem zabezpieczającym, który pozostawia naturalny kolor dębu ale przede wszystkim utwardza, dzięki czemu stolik nadaje się świetnie jako stolik kawowy lub jako stolik do pracy.
- Dobrze pamiętam ten moment, kiedy z Gosią rozmawialiśmy o tym jakie kształy mogą wpływać na kreatywność. Powiedziała wtedy, że nie kształy ale rysowanie pomaga jej „złapać koncentrację” a ja pomyślałem, że to rysowanie możemy przeoborazić w bryłę i zrobić stolik z nogami w kształcie kredek. Oczami wyobraźni widzieliśmy jak salki konferencyjne czy powierzchnie kreatywne są wyposażone w ten projekt. I tak to się zaczęło - od prototypu, który wyszedł lepiej niż przypuszczaliśmy i wywołał wiele uśmiechu nie tylko u dzieci, ale również u dorosłych! - mówi Przemysław Stasinowski.
Jest coś jeszcze. Renowacja. Oboje nie przejdą obojętnie obok porzuconego fotela. Ciekawi ich jego historia. Przedmioty wynajdują wszędzie – aukcje, znajomi, rodzina. Czasem ktoś im coś podrzuci.
Wychodzą z sieci
Właściciele GOOD INSIDE mają w planach zagościć na dłużej stacjonarnie w Łodzi, jak sami mówią „pracują nad tym”. Wcześniej jednak można ich zobaczyć na 4 Design Days w Katowicach (15 – 18/02/2018r.). Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń dla architektów, a to właśnie m.in. na współpracy z nimi zależy Gosi i Przemkowi. Wierzą, że zaszczępią swój entuzjam do małych, polskich marek wśród architektów. 4 Design Days było naturalnym wyborem. Nad stoiskiem pracowali z zaprzyjaźnionym architektem, który zaplanował stworzenie realnych stref w mieszkaniu. Trochę to przypomina „symulacje wnętrza”, w którym znajdziemy takie marki jak: REC.ON, KASPA, PHORMY, MO WOODWORK, HADAKI, BURY LIS, MIO LIGHTING, TWÓRCZY KĄT, TABANDA, DO_M, ZLASU, BUJNIE, UNKY, PROJEKT B25 ORAZ ROOTS DECOR. To wszystko do zobaczenia będzie w Katowicach. To również dobra okazja do ogłoszenia współpracy z PLN Design, której celem jest wspólne promowanie najlepszego jakościowo polskiego designu.
GOOD INSIDE to nie jest kolejna marka, która powstała z porywu serca. Właściciele mają dokładnie określoną wizję i sprecyzowane cele. Chcą promować polski design. Świetny jakościowo i wzorniczo. Stawiają na marki, które nie są aż tak popularne. Dając im tym samym szansę dotarcia do nowych odbiorców.