Największe w Polsce letnie wydarzenie dla branży kreatywnej startuje już 6 lipca. Gdynia Design Days to, poza szeregiem wystaw, także 10 dni inspirujących wykładów, warsztatów i spotkań edukacyjnych na styku designu i biznesu. Jakich ekspertów organizatorzy zaprosili w tym roku?

W ciągu 2 dni wykładów połączonych z warsztatami uczestnicy festiwalowego cyklu Design Językiem Biznesu będą mieli okazję spotkać się ze specjalistami z całego świata, a także z przedsiębiorcami, którzy z sukcesem wdrażają strategie oparte na designie.

Będzie można posłuchać m.in.: Ingmara Koliga (Aperto / IBM iX), który mówić będzie o nowych modelach przywództwa i zmianach w kulturze pracy czy Michaela Thomsona (Design Connect), zajmującego się rolą designu w myśleniu strategicznym skierowanym na rozwój. O tworzeniu produktów do ekstremalnego użytku (np. dla himalaistów) opowie Wojciech Kłapcia z firmy Pajak Sport z Bielska Białej.

Organizatorzy zaprosili także przedstawicieli polskiego startupu Estimote, który podbił cały technologiczny świat swoimi beaconami. Poza prelekcjami uczestnicy będą mogli wziąć udział w części praktycznej, czyli warsztatach prowadzonych przez m.in. Marie Saasen (Saasen Studio), Evelinę Lunqvist (The Good Tribe), Alice i Scotta Krenitskich czy Sylwię Hull-Wosiek (Concordia Design, Volkswagen).  

Design językiem Biznesu to przestrzeń spotkań producentów i architektów zmian odważnie tworzących poza ograniczeniami konwencjonalnych strategii biznesowych.

Szczegółowy program

Z kolei moduł szkoleniowy Stwórz i Sprzedaj skierowany jest do osób z branży kreatywnej, które stawiają swoje pierwsze kroki w prowadzeniu własnego biznesu. Tegoroczna odsłona wydarzenia to 5 spotkań z ekspertami z dziedzin takich jak marketing, strategii czy sprzedaż. Warsztaty, wykłady i konsultacje wyposażą uczestników w praktyczną wiedzę rozwijającą przedsiębiorczość, kreatywność i analityczne myślenie.

Uczestnicy 3. edycji Stwórz i Sprzedaj dowiedzą się jak wykorzystywać kryzysy w rozwoju firmy, poznają skuteczne metody negocjacji warunków sprzedaży i komunikacji z klientami, nauczą się kreowania wizerunku marki dzięki fotografii oraz dowiedzą się jak wykorzystać biznesowy potencjał YouTube. Wskazówek udzielać będą: Marcin Warnke (Agencja Marketingowa RZUT OKA), Paulina Ciecierska (Brand Manager marki Cardio Bunny), Magdalena Przelaskowska (Startup Program Manager Google), Dariusz Puzyrkiewicz (współautor „Biblii e-Biznesu”) i Małgorzata Popinigis (POPin Studio).

Szczegółowy program

BACKGROUND:
Festiwal Gdynia Design Days (GDD) to coroczny festiwal prezentujący
najnowsze tendencje i dobre praktyki z zakresu projektowania. Każda edycja ma swoje hasło przewodnie.
Tematem tegorocznej jest ERROR rozumiany jako błąd, spowodowany m.in. przesytem dóbr, nadmiarem informacji, komunikacyjnym szumem, a także relacją człowiek-technologia. Aby stawić mu czoła konieczne jest przewartościowanie celów, zmiana priorytetów i wypracowanie nowych rozwiązań. W kontekście branży projektowej kluczem do osiągnięcia wymiernych efektów jest zrównoważona współpraca projektantów i przedsiębiorców.

Pełen program GDD2018. Konieczna rejestracja na wydarzenia.