Na początku listopada rozpoczęła się świąteczna odsłona kampanii IKEA. W tym roku marka udowadnia, że magia Świąt jest na wyciągnięcie ręki - każdy z nas już teraz z łatwością może stworzyć wyjątkową atmosferę w swoim domu.

W zimowej komunikacji IKEA chce przypomnieć, że tak naprawdę niewiele trzeba, by świąteczny czas nabrał jeszcze więcej uroku i magii. Tegoroczna odsłona kampanii zwraca uwagę na to, że już drobne dodatki mogą stworzyć miejsce, w którym zdystansujemy się do codzienności, będziemy mogli cieszyć się chwilą oraz bajkowym nastrojem. Proponowane rozwiązania IKEA, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, pomagają stworzyć wyjątkową atmosferę w każdym wnętrzu i sprawiają, że ponownie możemy spojrzeć na świat oczami dziecka - mówi Karolina Skalik, Communication Leader w IKEA Retail w Polsce.

Kluczową częścią kampanii jest 30-sekundowy spot, którego bohaterem jest mały chłopiec. Przedstawiona historia udowadnia, że poprzez przedświąteczny pęd możemy zapomnieć o tym, co wtedy jest najważniejsze. O radości z małych rzeczy przypomina jednak nieograniczona wyobraźnia dziecka. Spot pełen jest kolorów, światła i bajkowych nawiązań, dokładnie tak jak jesienno-zimowe nowości z asortymentu IKEA oraz świąteczna kolekcja VINTER.

Jako IKEA chcemy inspirować Polaków i odpowiadać na ich potrzeby. Dlatego też zachęcamy do korzystania z funkcjonalnych rozwiązań dla domu, dzięki którym życie naszych najbliższych, może stać się wygodniejsze i piękniejsze, a czasem nawet magiczne - dodaje Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu w IKEA Retail w Polsce. Kampanii towarzyszą również spoty produktowe. Marka udowadnia, że wszystko, czego potrzebujemy w te Święta, znajdziemy w IKEA. Dodatkowe aktywności w ramach zimowej kampanii marka przygotowała na grudzień.