Silestone® by Cosentino przedstawia „Tops on Top 2019”, nową kampanię reklamową z udziałem Cindy Crawford. „Tops on Top 2019” umacnia powiązania pomiędzy marką Silestone® a światem mody i wzornictwa, podkreślając globalną pozycję Cosentino, lidera w projektowaniu powierzchni architektonicznych. Kampania oficjalnie rozpoczęła się 17 września w Londynie, przy udziale kluczowych europejskich klientów i partnerów Cosentino. Supermodelka i kobieta biznesu, Cindy Crawford pełni rolę ambasadorki marki Silestone® w 2019 i 2020 roku.
Cindy Crawford w kampanii reklamowej hiszpańskiej marki
Marka Silestone® by Cosentino, światowy lider w dziedzinie konglomeratów kwarcowych, prezentuje nową ogólnoświatową kampanię reklamową „Tops on Top 2019”, w której główną rolę powierzono Cindy Crawford. Sukces, ambicja i przywództwo po raz kolejny zbliżyły do siebie dwóch „topowych” w swoich dziedzinach graczy.
Nowa kampania reklamowa to celebracja piękna i elegancji oraz sukcesu, osiągniętych dzięki wysiłkowi, ciężkiej pracy i wytrwałości - cechom, o których zarówno amerykańska top modelka, jak i hiszpańska marka wiedzą bardzo dużo i z których są dumne. Właśnie te cechy są prawdziwymi gwiazdami nowego projektu reklamowego, w którym zobaczymy modelkę przy blacie Silestone® w nowym kolorze Eternal Noir.
Oficjalna premiera kampanii „Tops on Top 2019”
Oficjalna premiera i prezentacja kampanii miała miejsce wieczorem 17 września w cenionej londyńskiej restauracji ZELA, modnym miejscu w sercu West Endu. Przestrzeń otwartą w 2018 r., zdobią stoły wykonane z materiału Silestone® Eternal Marquina, podkreślające elegancki charakter tego miejsca. W wydarzeniu wzięli udział Eduardo Cosentino, wiceprezes wykonawczy Grupy ds. sprzedaży i prezes Cosentino North America; Santiago Alfonso, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji, Pedro Parra, wiceprezes ds. sprzedaży w Europie oraz Paul Gidley, dyrektor generalny Cosentino w Wielkiej Brytanii.
Wśród gości znaleźli się najważniejsi klienci i partnerzy firmy w Europie. Cindy Crawford, gwiazda wieczoru, opowiedziała o swoich doświadczeniach z nową kampanią Silestone® w rozmowie z Tonym Chambersem, byłym redaktorem naczelnym magazynu Wallpaper i założycielem firmy konsultingowej, TC & Friends. Modelka ponownie wyraziła swą pasję do projektowania i dumę z partnerstwa z marką Silestone®.
Kampanię „Tops on Top 2019” podziwiać będzie można w mediach na całym świecie, zarówno tych drukowanych, jak i internetowych, zwłaszcza specjalizujących się w zagadnieniach dotyczących trendów, projektowania i architektury. Cała kampania „Tops on Top 2019” została nakręcona w studio w Los Angeles. Modelka zamierza kontynuować swoją rolę jako globalny ambasador Silestone® w 2020 roku. Wciąż będzie się pojawiać się na różnych wydarzeniach promocyjnych hiszpańskiej marki na całym świecie.