Brytyjska marka Russell Hobbs od 70 lat uprzyjemnia codzienne życie. Dzięki niej możemy cieszyć się m.in. automatycznie wyłączającym się czajnikiem czy ekspresem utrzymującym stałą temperaturę. Po dekadach innowacji zapowiada kolejne udogodnienia - nową kolekcję śniadaniową Distinctions. Jak odmieni nasze życie?
Automatycznie wyłączający się czajnik i ekspresy utrzymujące stałą temperaturę - dzisiaj są standardem w naszych kuchniach. A jeszcze w latach 50. XX wieku były wyobrażeniem rodem z filmów science fiction. Wyobrażeniem, które ożywiło dwóch Brytyjczyków - Bill Russell i Peter Hobbs. W tym roku minęło 70 lat od tego przełomowego momentu.
Tej wyjątkowej okazji towarzyszyło świętowanie w iście brytyjskim stylu. Urodziny Russell Hobbs odbyły się w warszawskim dworku z początku XX wieku, położonym na terenie wilanowskiej rezydencji króla Jana III. Przedstawiciele marki opowiedzieli o 70 latach innowacji, a także zaprezentowali najnowsze produkty marki.
70 lat innowacji
Billa Russella i Petera Hobbsa najbardziej inspirowało prawdziwe życie. Chcieli je ułatwić, uczynić przyjemniejszym. Wyobrazili sobie miliony ludzi, którzy po przebudzeniu muszą czekać na ulubioną kawę. Postanowili to zmienić. Stworzyli Russell Hobbs CP1, czyli pierwszy na świecie ekspres z funkcją utrzymywania temperatury. W ten sposób poranki na zawsze stały się przyjemniejsze.
Na kolejny przełom nie musieliśmy długo czekać. W 1955 roku przedstawili światu pierwszy automatyczny czajnik elektryczny - Russell Hobbs K1. Wykorzystywał on bimetalową listwę umieszczoną z tyłu urządzenia. Para była przepuszczana przez otwór w pokrywie listwy, co pozwalało na poruszanie przełącznika, jednocześnie wyłączając czajnik. To rozwiązanie zrewolucjonizowało przygotowywanie gorących napojów i znacząco poprawiło bezpieczeństwo.
Innowacji ciąg dalszy
Po 7 dekadach Russell Hobbs nieprzerwanie rewolucjonizuje życie rodzin na całym świecie. Najlepiej obrazuje to najnowsza kolekcja śniadaniowa Distinctions, która harmonijnie łączy wydajność, jakość i wyróżniające się wzornictwo. Świetnie wpisuje się w stylistykę każdej kuchni, ponieważ do wyboru są aż trzy różnorodne kolorystyki: Ocean Blue, Black i Titanium.
Czajnik Distinctions jest odpowiedzią na dzisiejsze czasy. Niezależnie od tego, czy potrzebujemy kubka herbaty, który rozgrzeje nasze dłonie, czy filiżanki kawy na dobry początek dnia, pozwala zaoszczędzić energię nawet do 64%. Idealnie wyprofilowany dzióbek, ergonomiczny uchwyt oraz doskonałe wyważenie ułatwiają nalewanie wrzątku do naczyń z różnej wysokości - bez wysiłku i rozlewania.
Świetnym towarzyszem codzienności jest również druga nowość - toster Distinctions. Wyświetlacz LED odmierza pozostały czas do wypieczenia. A gdy chcemy, możemy po prostu podnieść uchwyt i sprawdzić, czy tost jest gotowy. Dłuższe szczeliny zapewniają elastyczność w przyrządzaniu tostów. Dzięki specjalnemu rusztowi można zrumienić bułki, croissanty, precle, czy inny rodzaj pieczywa, na które mamy ochotę.
Trzecia nowość to ekspres ciśnieniowy Distinctions. Pozwala zaparzyć kawę jak od profesjonalnego baristy. Może pochwalić się pompą ciśnieniową o mocy 15 barów. Dlatego każda filiżanka kawy jest mocna i aksamitna - idealna na rozpoczęcie intensywnego dnia. Na uwagę zasługuje również automatyczne dozowanie oraz podgrzewacz termoblokowy dla spójnej kontroli temperatury.
Warty podkreślenia jest fakt, iż najnowsza kolekcja Russell Hobbs Distintions wygrała w prestiżowym, międzynarodowym konkursie 2022 European Design Award, w którym produkty oceniane są przez profesjonalistów w wielu dziedzinach.
- Od 70 lat nasze produkty towarzyszą milionom ludzi na całym świecie. To sprawia, że doskonale ich rozumiemy. Wiemy, że żyją intensywnie, dlatego ich codzienność nie zawsze jest doskonała. Kolekcja śniadaniowa Distinctions udowadnia, że zawsze jesteśmy gotowi do pomocy. Łączy wydajność z jakością, a przy tym odzwierciedla nieprzemijający brytyjski styl. Jesteśmy dumni z naszej najnowszej kolekcji, która została doceniona na arenie międzynarodowej i mamy nadzieję, że pokochają ją również polscy konsumenci - mówi Izabela Matulka, brand manager Russell Hobbs.
Więcej informacji na: www.russellhobbs.pl