Wystartował nowy konkurs marki Samsung dla studentów, architektów, projektantów i miłośników pięknych wnętrz „Zrób to po swojemu”. Wystarczy stworzyć wizualizację wnętrza z wykorzystaniem możliwości aranżacyjnych, jakie daje telewizor Samsung The Frame, opublikować je w mediach społecznościowych i wypełnić formularz konkursowy, by wygrać profesjonalną sesję zdjęciową zrobioną przez Szymona Brodziaka i reklamową kampanię ambasadorską o ogólnopolskim zasięgu.
Samsung zaprasza studentów, architektów, projektantów i wszystkie osoby, które kochają piękne wnętrza do udziału w nowym konkursie „Zrób to po swojemu”, który przeprowadzany jest na dedykowanej platformie konkurstheframe.pl. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace koncepcyjne z wykorzystaniem telewizora The Frame we wnętrzach w formie wizualizacji do 10.07.2023 roku.
Zadanie konkursowe
Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzenie projektu koncepcyjnego wnętrz w formie wizualizacji z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame. Należy przy
tym wypełnić jego ekran dowolnym dziełem sztuki w passe-partou z bazy dzieł, które znajdują się na stronie konkursowej konkurstheframe.pl w zakładce ,,Materiały do pobrania i wskazówki”. Dodatkowo można skorzystać także z możliwości przedstawiania różnych wymiennych ramek, które znajdziemy w tym samym miejscu.
Następnie należy opublikować pracę we własnych mediach społecznościowych (na Facebooku lub Instagramie) oraz dodać dedykowane dla konkursu oznaczenia #theframepl, #konkurstheframe i #Samsung. Ostatnim krokiem jest zgłoszenie projektu, poprzez wgranie maksymalnie 5 plików (do 10 MB jeden) w formacie jpg, png lub pdf, na dedykowanej platformie konkurstheframe.pl i wypełnienie krótkiego formularza. Każdy uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę prac. Zapoznaj się z regulaminem i harmonogramem konkursu i do dzieła!
Termin składania prac: 10.07.2023 r.
Jury
Prace oceni znakomite jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny aranżacji wnętrz. Wśród nich odnajdziemy takie nazwiska jak:
- prof. Jan Sikora (ASP Gdańsk),
- arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio),
- arch. wnętrz Małgorzata Liebhert (WZ Studio),
- arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio),
- Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze),
- arch. Jacek Tryc (członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz),
- dr hab. Szymon Hanczar (ASP Wrocław),
- Oskar Zięta (Zięta Studio),
- Michał Piernikowski (Łódź Design Festival),
- arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela),
- Agnieszka Leszczyńska-Mieczkowska (Art in Architecture),
- Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. Magazif) oraz z ramienia organizatora Dorota Rek (Samsung Polska).
Jury wyłoni zwycięskie projekty do 28.07.2023 roku, zaś zakończenie konkursu i oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się 31.07.2023 roku podczas webinaru OKK! design.
Nagrody
Na uczestników konkursu czeka niesamowita nagroda główna. To portretowa sesja fotograficzna w wykonaniu samego Szymona Brodziaka - mistrza fotografii czarno-białej, laureata wielu prestiżowych nagród na całym świecie, który na co dzień fotografuje gwiazdy filmowe i celebrytów. I choć Szymona Brodziaka nie trzeba nikomu przedstawiać, warto nadmienić, że jest on najmłodszym artystą, którego prace zostały wystawione w Muzeum Fotografii - Fundacji Helmuta Newtona w Berlinie.
Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, uznany za najlepszego na świecie fotografa czarno-białych kampanii reklamowych przez jury FashionTV Photographers Awards (2013), a w 2019 roku zdobył 1.miejsce w konkursie World’s Top 10 Black & White Photographers 2019 by One Eyeland. Został też wyróżniony nagrodą Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.
To jednak nie koniec! Laureata konkursu czeka również kampania ambasadorska w prasie o ogólnopolskim zasięgu, w tym publikacje zwycięskiej pracy w takich magazynach, jak Forbes, Vouge Living, Elle Decoration, Czas na Wnętrze czy LABEL MAGAZINE oraz wywiad opublikowany wraz ze zdjęciami wykonanymi przez Szymona Brodziaka.
Równie atrakcyjne są nagrody pocieszenie, które otrzymają trzy wyróżnione prace. To konsultacje wizerunkowe wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzone przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych, promujące laureata i jego pracę konkursową. Łączna suma nagród wynosi 110 000 zł.
Zainspiruj się The Frame!