Innowacje, trendy i networking - tak w największym skrócie można określić główne cele GROHE X Professional Event. Profesjonaliści z branży sanitarnej z całego świata zebrali się w Portugalii, aby poznać nowości produktowe marki Grohe.
Uczestnicy mogli nie tylko odwiedzić GROHE Experience Centre w Lizbonie i fabrykę w Albergarii, ale także specjalnie zaprojektowaną przestrzeń, w której zaprezentowano nowości marki. Zaprezentowano tam ofertę GROHE Professional w czterech obszarach, od najważniejszych produktów, takich jak prysznic z recyrkulacją wody GROHE Everstream, nowy kolor Phantom Black i nowy prysznic ręczny GROHE Tempesta, po wysiłki marki mające na celu wzmocnienie branży za pomocą ekskluzywnego kompleksowego produktu, pakiety szkoleń i usług.
- Cieszymy się, że wydarzenie GROHE X Professional okazało się wielkim sukcesem. Bezpośredni kontakt z naszymi profesjonalnymi partnerami ma dla nas kluczowe znaczenie. Ważne jest, abyśmy zjednoczyli się jako branża, by zrozumieć, w jaki sposób możemy się wzajemnie wspierać. Głęboko wierzymy, że jest to podstawa trwałego wzrostu i innowacji i będziemy nadal inwestować w te relacje - powiedział Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA.
GROHE Professional prezentowane w czterech obszarach
Dzięki GROHE Professional marka sanitarna stworzyła unikalną ofertę produktów i usług dostosowaną do potrzeb hurtowni sanitarnych, instalatorów, salonów wystawowych, klientów projektowych i studiów kuchennych. Podczas GROHE X Professional Event partnerzy mogli zapoznać się z szeroką ofertą bardziej szczegółowo. Dedykowany asortyment GROHE Professional obejmuje ponad 700 produktów, które marka sprzedaje wyłącznie w tradycyjnym kanale hurtowym.
W Lizbonie klienci mogli zapoznać się z nowymi innowacjami w obszarze nowości, takimi jak Phantom Black, najnowszy dodatek do kolekcji GROHE Colors. Dzięki technice powlekania lakierem, wszystkie produkty GROHE Phantom Black zostały ulepszone, aby były bardziej trwałe, a także bardziej odporne na korozję, blaknięcie i zarysowania niż czarne warianty pokryte powłoką proszkową.
Innymi atrakcjami były nowa główka prysznicowa GROHE Tempesta, która posiada prostą funkcję przełącznika do aktywacji różnych strumieni za dotknięciem palca, oraz nowa ceramika GROHE BauEdge o miękkich krawędziach.
W strefie GIVE uczestnicy zapoznali się ze strategią marki mającą na celu promowanie zawodu hydraulika i zwiększenie liczby wykwalifikowanych pracowników. Program GIVE (GROHE Installer Vocational Training and Education) wspiera szkoły hydrauliczne w zapewnianiu młodym instalatorom solidnych podstaw do udanego rozpoczęcia kariery.
GROHE współpracuje już z 65 szkołami w regionie EMENA. Kolejnym celem było partnerstwo z WorldSkills International, globalną platformą mającą na celu podniesienie rangi i uznanie wykwalifikowanych osób. Częścią tej współpracy jest wspieranie konkursów umiejętności w zakresie hydrauliki i ogrzewania podczas EuroSkills 2023 w Gdańsku i WorldSkills 2024 w Lyonie.
GROHE X Professional Event to wydarzenie na żywo po cyfrowym spotkaniu GROHE X Summit, które odbyło się na początku marca. Marka stosuje model hybrydowy, aby zapewnić swoim klientom kompleksowe wsparcie.