Innowacje, trendy i networking - tak w największym skrócie można określić główne cele GROHE X Professional Event. Profesjonaliści z branży sanitarnej z całego świata zebrali się w Portugalii, aby poznać nowości produktowe marki Grohe.

Uczestnicy mogli nie tylko odwiedzić GROHE Experience Centre w Lizbonie i fabrykę w Albergarii, ale także specjalnie zaprojektowaną przestrzeń, w której zaprezentowano nowości marki. Zaprezentowano tam ofertę GROHE Professional w czterech obszarach, od najważniejszych produktów, takich jak prysznic z recyrkulacją wody GROHE Everstream, nowy kolor Phantom Black i nowy prysznic ręczny GROHE Tempesta, po wysiłki marki mające na celu wzmocnienie branży za pomocą ekskluzywnego kompleksowego produktu, pakiety szkoleń i usług.

Premiera nowości marki Grohe odbyła się w piknikowej atmosferze w Lizbonie.

- Cieszymy się, że wydarzenie GROHE X Professional okazało się wielkim sukcesem. Bezpośredni kontakt z naszymi profesjonalnymi partnerami ma dla nas kluczowe znaczenie. Ważne jest, abyśmy zjednoczyli się jako branża, by zrozumieć, w jaki sposób możemy się wzajemnie wspierać. Głęboko wierzymy, że jest to podstawa trwałego wzrostu i innowacji i będziemy nadal inwestować w te relacje - powiedział Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA.

Everstream. Prysznic z recyrkulacją wody to jedna z nowości zaprezentowanych podczas Grohe X Professional Event.

GROHE Professional prezentowane w czterech obszarach

Dzięki GROHE Professional marka sanitarna stworzyła unikalną ofertę produktów i usług dostosowaną do potrzeb hurtowni sanitarnych, instalatorów, salonów wystawowych, klientów projektowych i studiów kuchennych. Podczas GROHE X Professional Event partnerzy mogli zapoznać się z szeroką ofertą bardziej szczegółowo. Dedykowany asortyment GROHE Professional obejmuje ponad 700 produktów, które marka sprzedaje wyłącznie w tradycyjnym kanale hurtowym.

W Lizbonie klienci mogli zapoznać się z nowymi innowacjami w obszarze nowości, takimi jak Phantom Black, najnowszy dodatek do kolekcji GROHE Colors. Dzięki technice powlekania lakierem, wszystkie produkty GROHE Phantom Black zostały ulepszone, aby były bardziej trwałe, a także bardziej odporne na korozję, blaknięcie i zarysowania niż czarne warianty pokryte powłoką proszkową.

Everstream. Prysznic z recyrkulacją wody to jedna z nowości zaprezentowanych podczas Grohe X Professional Event.

Innymi atrakcjami były nowa główka prysznicowa GROHE Tempesta, która posiada prostą funkcję przełącznika do aktywacji różnych strumieni za dotknięciem palca, oraz nowa ceramika GROHE BauEdge o miękkich krawędziach.

W strefie GIVE uczestnicy zapoznali się ze strategią marki mającą na celu promowanie zawodu hydraulika i zwiększenie liczby wykwalifikowanych pracowników. Program GIVE (GROHE Installer Vocational Training and Education) wspiera szkoły hydrauliczne w zapewnianiu młodym instalatorom solidnych podstaw do udanego rozpoczęcia kariery.

GROHE współpracuje już z 65 szkołami w regionie EMENA. Kolejnym celem było partnerstwo z WorldSkills International, globalną platformą mającą na celu podniesienie rangi i uznanie wykwalifikowanych osób. Częścią tej współpracy jest wspieranie konkursów umiejętności w zakresie hydrauliki i ogrzewania podczas EuroSkills 2023 w Gdańsku i WorldSkills 2024 w Lyonie.

GROHE X Professional Event to wydarzenie na żywo po cyfrowym spotkaniu GROHE X Summit, które odbyło się na początku marca. Marka stosuje model hybrydowy, aby zapewnić swoim klientom kompleksowe wsparcie.