10 października, podczas uroczystego webinaru OKK! design, poznaliśmy laureatów konkursu Samsung "Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką BESPOKE". Jury, pod przewodnictwem arch. Jana Sikory, wspólnie wyłoniło zwycięzcę nagrody głównej - sesji zdjęciowej wykonanej przez cenionego fotografa Szymona Brodziaka i reklamowej kampanii ambasadorskiej w prasie ogólnopolskiej oraz trzy wyróżnienia. Przedstawiamy nagrodzone prace!
Skierowany do studentów, architektów, projektantów, wizualizatorów i wszystkich osób, które kochają piękne wnętrza konkurs Samsung "Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką BESPOKE" został rozstrzygnięty. Uczestnicy mieli za zadanie stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem możliwości aranżacyjnych, jakie daje telewizor Samsung The Frame oraz lodówka Bespoke, opublikować go na Facebooku lub Instagramie i wypełnić formularz konkursowy na dedykowanej platformie konkursarchitekci.pl. Nadesłano niemal 150 zgłoszeń konkursowych.
Obrady jury
Znakomite grono Jury złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz oraz przedstawicieli mediów branżowych, pod przewodnictwem arch. Jana Sikory, wyłoniło najlepsze projekty z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame oraz lodówki Bespoke.
W skład komisji eksperckiej, która zebrała się 9 października 2024 roku w biurze dewelopera Echo Investment, weszli: arch. Jan Sikora (Sikora Wnętrza, ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (Jacek Tryc-wnętrza), arch. Szymon Hanczar (hanczar studio, ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF), Wojciech Trzcionka (red. nacz. DesignAlive), arch. Julia Kilczewska (laureatka zeszłorocznej edycji konkursu na projekt wnętrza z telewizorem Samsung The Frame, autorka wizualizacji wnętrza na plakacie obecnej edycji) oraz z ramienia Organizatora Samsung Polska - Dorota Rek i Paweł Dąbrowa.
Po burzliwych dyskusjach jury wybrało 9 prac, spośród których poprzez głosowanie wyłoniono laureatów - zwycięzcę nagrody głównej oraz trzy wyróżnienia. W czwartek, 10 października podczas uroczystego webinaru OKK! design, przewodniczący jury arch. Jan Sikora podsumował tegoroczną edycję konkursu oraz przedstawił nagrodzone projekty.
Laureaci konkursu
Profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamową kampanię ambasadorską o ogólnopolskim zasięgu wygrała Agnieszka Kocoń z pracowni muro artisans.
Jury przyznało również trzy równorzędne wyróżnienia. Dwa wyróżnienia otrzymały projekty przygotowane przez Annę Muchę, natomiast trzecie zostało przyznane Karolinie Paduch z pracowni LP Design. Wyróżnione prace zdobyły atrakcyjne nagrody w postaci konsultacji wizerunkowych wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzonym przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych.
Personalizacja przestrzeni dzięki produktom Samsung
Telewizor Samsung The Frame i lodówka Bespoke to produkty, które dają możliwość personalizacji, pozwalając użytkownikom dostosować ich wygląd i funkcje do indywidualnych potrzeb i preferencji. Bespoke to linia personalizowanych produktów AGD Samsung, którą otwierają innowacyjne lodówki z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnymi w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych. Wybrane moduły lodówki można dowolnie łączyć w zestawy dopasowując wygląd i funkcjonalność urządzenia do indywidualnych potrzeb i stylu życia. Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki idealnie pasują do kuchni w każdym stylu.
Natomiast telewizor The Frame, wyposażony w Tryb Sztuki, daje możliwość wyświetlania dowolnych reprodukcji spośród zbioru wyselekcjonowanych dzieł sztuki. Co więcej, można je oglądać, gdy jest wyłączony, a każdy detal i tekstura, które do tej pory były niewidoczne na zwykłym telewizorze, zyskają na jakości. To zasługa matowej Powłoki Ekranu, dzięki której światło sztuczne i naturalne nie odbija się od ekranu. Dodatkowe efekty wizualne wprowadzą wymienne ramki magnetyczne. Za ich pomocą można zmieniać wygląd The Frame w zależności od indywidualnych potrzeb, a ich nałożenie jest bezproblemowe.
Wszystkim laureatom konkursu serdecznie gratulujemy!
Nagrodzone projekty dostępne są na stronie: konkursarchitekci.pl
Patronat medialny: Forbes, MAGAZIF, WhiteMAD, Czas na Wnętrze, Design Alive, Label Magazine, Designteka, OKK! design