Ulubiony kiosk PRZEJRZYJ ONLINE CZERWCOWY NUMER Budujemy Dom ZAMÓW Z PRZESYŁKĄ GRATIS >>

Hiperblog

Regały modułowe BoConcept

Duński producent mebli BoConcept stara się zmienić sposób w jaki klienci patrzą na meble do przechowywania w swojej nowej kampanii „Znajdź swój system regałowy”. BoConcept może pochwalić się bogatą kolekcją mebli do przechowywania, której autorem jest uznany duński projektant Morten Georgsen. W sezonie 2018 marka zmienia tradycyjne podejście i prezentuje możliwości swojej kolekcji w nowy, ciekawy sposób.

Znajdź swój system regałowy

Kampania opiera się na interaktywnym banerze online, na którym użytkownik znajdzie osiem różnych cech osobowości przedstawionych w formie krótkich przymiotników. Klikając daną cechę, użytkownik zostaje przeniesiony do wnętrza urządzonego w adekwatnym stylu.

BoConcept

Na tej stronie można dowiedzieć się więcej na temat wybranego motywu, zobaczyć więcej zdjęć oraz przeczytać kilka ciekawych informacji związanych z danym stylem życia. Kampania jest wspierana reklamami zewnętrznymi, w mediach społecznościowych, online i w witrynach sklepowych niemal 300 salonów na świecie.

- W przeszłości prezentowaliśmy nasze regały w konwencjonalny sposób, we wnętrzach urządzonych w skandynawskim stylu. Ale wraz ze zmianą podejścia Klientów, którzy coraz częściej eksperymentują zarówno ze swoimi regałami jak i przedmiotami, które będą na nich eksponować, chcieliśmy zmienić sposób w jaki my prezentujemy naszą kolekcję. Chcemy przypomnieć naszym Klientom, że daje ona mnóstwo możliwości personalizacji, dzięki którym każdy może wyrazić swój indywidualny styl i zaspokoić wszystkie potrzeby przechowywania - mówi Schmidt Hansen, Dyrektor ds. Marki w BoConcept.

Bogata oferta

Kampania obrazuje szerokie możliwości kolekcji do przechowywania BoConcept. Ten bogaty asortyment marki obejmuje wiele różnych systemów regałowych, półek na książki, wolno stojących szafek, modułów pod telewizor, bufetów i innych. Ponad 95% projektów produkowanych jest we własnej fabryce firmy w Danii. I niemal każdy produkt może być dostosowany pod kątem wielkości, materiału i konfiguracji. Meble do przechowywania zawsze były ważne dla BoConcept. Od chwili wyprodukowania pierwszego bufetu w 1952 roku.

- Kolekcja mebli do przechowywania to prawdopodobnie nasza najbardziej funkcjonalna grupa produktów. Oraz jedna z tych, które ciężko przedstawić w osobistej formie budzącej emocje. Wierzymy, że z tą kampanią uda nam się to osiągnąć. To dla nas coś nowego i nie możemy się doczekać jej wyników - dodaje Helle Schmidt Hansen. Kampania rozpoczęła się w lutym 2018 roku, online oraz w niemal 300 salonach na całym świecie na ponad 60 rynkach na sześciu kontynentach.

Poznaj wyjątkowe systemy regałowe BoConcept

Zobacz też:

Zobacz także home chic w:

3 numery gratis!

Subskrybuj nasz newsletter. Otrzymasz 3-miesięczną prenumeratę miesięcznika Czas na Wnętrze gratis!

newsletter
Comfort Box Rejs - szuflady stworzone z myślą o kuchni

Szuflady w kuchni to rozwiązanie idealne. Pozwalają maksymalnie wykorzystać przestrzeń dolnych szafek ... czytaj dalej

Jak wybrać materac dla pary?

Podczas wyboru materaca dla pary, „elastyczność punktowa” to ważne pojęcie ... czytaj dalej

 
Czas na wnętrze
Mamy dla Ciebie prezent!
Zapisz się do bezpłatnego newslettera CzasnaWnetrze.pl i pobierz GRATIS 3 numery "Czasu na Wnętrze" w wersji elektronicznej.
W naszym newsletterze znajdziesz:
  • najświeższe trendy w aranżacji wnętrz,
  • nowości ze świata designu i rynku,
  • praktyczne porady, jak mieszkać piękniej i wgodniej,
  • najciekawsze tematy z "Czasu na Wnętrze",
  • informacje o rabatach, promocjach i konkursach.

Czas na wnętrze

Wydanie tabletowe