W Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Marek Barlinek zdobył najwięcej głosów w kategorii "panele podłogowe" i otrzymał złote godło "Laur Konsumenta 2011".
Barlinek, producent podłóg drewnianych, zdobył wyróżnienie w tegorocznej edycji konkursu Laur Konsumenta. W ogólnopolskiej sondzie konsumenci wybierali najpopularniejsze produkty i usługi. W kategorii "panele podłogowe" marka Barlinek okazała się najczęściej wskazywaną przez respondentów i tym samym zwycięzcą.
- Nagrody i wyróżnienia przyznawane przez klientów cieszą nas szczególnie - mówi Przemysław Hopfer, Sales Support & Marketing Director Barlinek S.A. - Ta nagroda jest kolejnym potwierdzeniem naszej pozycji rynkowej, a tym samym dowodem, że na podłogach znamy się jak nikt inny. To także znak, że produkty, które oferujemy, oraz innowacje, które stale wprowadzamy, znajdują uznanie w oczach naszych odbiorców. To duża satysfakcja.
W ofercie marki Barlinek dostępne są podłogi drewniane: trzywarstwowa deska barlinecka oraz lite, w tym certyfikowane podłogi do obiektów sportowych (Barkiet Sport).
W tym roku jako pierwszy producent na świecie Barlinek wprowadził do oferty specjalistyczne podłogi drewniane dla dzieci - Deska YOUNG. Ofertę uzupełnia pełna gama listew podłogowych i akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg, a także wysokiej jakości biopaliwa: pelet drzewny i brykiet kominkowy.
źródło i zdjęcie: Barlinek