Najwyższa jakość sprzętu gwarantuje sukces w gotowaniu. Udowadniają to urządzenia marki KitchenAid zaprezentowane na tegorocznych targach EuroCucina w Mediolanie.
Design w kuchni
Inspirować, wzbudzać pasję do gotowania, zmieniać na lepsze nawyki żywieniowe i co za tym idzie również życie - oto misja marki KitchenAid. Od prawie stu lat KitchenAid, oferując najwyższej klasy sprzęt kuchenny, rewolucjonizuje proces gotowania. Pomaga odnaleźć prawdziwą radość z pracy w kuchni. Kładąc nacisk na profesjonalizm, rzemieślniczą jakość i dbałość o szczegóły, marka przywiązuje jednocześnie olbrzymią wagę do eleganckiego wyglądu urządzeń, zgodnego z najnowszymi tendencjami designu.
Nowości w Mediolanie
Na EuroCucina 2018 KitchenAid zaprezentował nowy asortyment doskonałych urządzeń kuchennych, między innymi udoskonalone wersje modeli, które już zdobyły sobie uznanie i popularność. Wyciągając wnioski z doświadczeń zebranych podczas długoletniej współpracy z wieloma zawodowymi kucharzami, marka opracowała urządzenia wyposażone w specjalne funkcje, sprawiające że gotowanie staje się ekscytującym przeżyciem na każdym etapie: od przechowywania produktów, przez przygotowanie dania, aż po jego serwowanie.
Na EuroCucina 2018 mogliśmy zobaczyć, między innymi, nowe urządzenia chłodnicze marki KitchenAid. Reprezentują one nową jakość w dziedzinie przedłużania świeżości żywności. Jednocześnie, starannie przemyślana organizacja wnętrza powoduje, że wszystkie przechowywane w nich produkty są zawsze łatwo dostępne. Na szczególną uwagę pośród tegorocznych nowości zasługuje nowe Combi Tall 400 o wymiarach 193cm x 70cm i związanej z tymi wymiarami rekordowej pojemności. Funkcje Direct Cool i Sensor Fresh, technologia kontroli wilgotności i filtry antybakteryjne, w które lodówka jest wyposażona, zdecydowanie przedłużają żywotność oraz pomagają zachować aromat przechowywanych w niej produktów, a także gotowych potraw.
KitchenAid - Marka ze stuletnią tradycją
Tylko rok dzieli markę KitchenAid od okrągłego jubileuszu: w 2019 r. będzie ona świętować stulecie swojej działalności. Targi EuroCucina 2018 były świetną okazją, by przyjrzeć się jak kultowa marka, znana z innowacyjności i najwyższej jakości wykonania, nadal prowadzi w dziedzinie produkcji nowatorskich urządzeń kuchennych. I jak wciąż inspiruje miłośników dobrego jedzenia na całym świecie.
Wywiad
Przy okazji tegorocznych mediolańskich targów, udało nam się porozmawiać z Panem Piotrem Kanonowiczem - Brand Managerem marki Premium Kitchens.
KitchenAid, to marka IKONA, z bogatą tradycją, konsekwentnie opowiadająca swoją historię, jakościowa. Można ją lubić lub nie, ale trudno zignorować. Kto będzie kupował ją w Polsce?
Piotr Kanonowicz: KitchenAid to marka, która powstała prawie 100 lat temu w Stanach Zjednoczonych. Słynie z produkcji wyjątkowych urządzeń, zarówno pod względem technologicznym jak i wzorniczym. Stawia na profesjonalne rozwiązania. Jej produkty są idealne dla osób kochających gotowanie. KitchenAid to narzędzia, które umożliwiają im rozwijanie pasji, umiejętności, odkrywanie nowych możliwości działania w kuchni. Z pewnością zaufają jej wszyscy, którzy lubią czuć się profesjonalistami, nawet wtedy, gdy smażą naleśniki.
Łatwo obsługiwać KitchenAid? Jeśli nie gotuję, ale chcę opanować tę umiejętność, czy KitchenAid mi w tym pomoże?
PK: Bez wątpienia, urządzenia KitchenAid obsługuje się intuicyjnie. To marka, która wyzwala i wspiera naszą kreatywność w kuchni, sprawia, że przygotowywanie jedzenia staje się przyjemnością. Budzi apetyt...
Pozycja KitchenAid w świecie to efekt wypracowanej strategii czy po 100 latach sukcesów mit sam nakręca zainteresowanie marką i sprzedaż jej produktów?
PK: Myślę, że Polacy kojarzą ją przede wszystkim z kolorowymi, bardzo profesjonalnie prezentującymi się mikserami, które od 100 lat niewiele się zmieniły - nadal są wykonywane w podobny sposób, bo to jest projekt i mechanizm absolutnie niezawodny. Kultowy, wystawiany w wielu muzeach designu na świecie. W tym przypadku na pewno działa mit - wiele osób chce mieć w domu te urządzenia, bo one "zaświadczają", że jesteśmy nowocześni, wiemy, co w designie najlepsze, nadążamy za światem. Poza tym, jeśli posiadamy ten mikser, to znak, że gotowanie nie ma przed nami tajemnic.
Teraz jednak po raz pierwszy w Polsce wprowadzamy na rynek duże AGD KitchenAid. Przed nami wyzwanie przełożenia świadomości marki wśród polskich klientów na zaufanie do tego asortymentu. Chcemy, żeby Polacy nabrali pewności, że piekarniki, płyty kuchenne, lodówki KitchenAid są takiej samej jakości jak legendarne miksery, wykonane kunsztownie, z dbałością o detal, niezawodne.
Czym KitchenAid różni się od innych marek obecnych na polskim rynku w segmencie AGD?
PK: Każda z obecnych marek AGD ma swoją przestrzeń na rynku. Większość z nich konkuruje ze sobą na technologiczne rozwiązania i minimalistyczny, wyrafinowany design. KitchenAid wyróżna to, że designerski sznyt urządzeń nie jest celem samym w sobie, każde stylistyczne rozwiązanie jest uwarunkowane funkcjonalnością i trwałością. To marka, która od 100 lat kieruje się hasłem "Serious about food" i to właśnie pozwala rewolucjonizować jej rynek. Tutaj nie ma bezcelowego podążania za trendami.
KitchenAid utożsamia się z ponadczasową elegancją, to urządzenia na lata. Nie ma drugiej takiej firmy, pod tymi względami jest bezkonkurencyjna. Jestem przekonany, że Polacy docenią filozofię KitchenAid, bo dzięki niej doświadczą w kuchni więcej.
Gdzie będzie można kupić duże AGD KitchenAid?
PK: Zaplanowaliśmy selektywną dystrybucję, za pośrednictwem najlepszych studiów kuchennych w Polsce. Zamierzamy nawiązać współpracę z renomowanymi pracowniami architektonicznymi. Wkrótce otworzymy też flagowy showroom KitchenAid w Warszawie.
To będzie miejsce spotkań z architektami, z klientami, gdzie będzie można przyjść, zobaczyć urządzenia na żywo, porozmawiać o nich, a przy tym wypić z nami kawę. Zależy nam, by klienci czuli się w showroomie KitchenAid wyjątkowo, ale też swobodnie, jak w domu.
A co z serwisem dużego AGD KitchenAid?
PK: Jesteśmy przygotowani - oferujemy pełną 5-letnią gwarancję przy zakupie więcej niż 3 urządzeń do kuchni. Klienci mogą być pewni, że otrzymają wsparcie w razie problemów, dzwoniąc na naszą infolinię. Jeśli będzie potrzebna naprawa gwarancyjna, wizyta zostanie przeprowadzona w ciągu 48 h od zgłoszenia usterki.