Marki Keter i Curver, producenci mebli i akcesoriów ogrodowych, wprowadzają nowy dzień w kalendarzu świąt niestandardowych, #DzieńRelaksuNaTrawie. Jego celem jest przypomnienie ludziom, jak ważne jest celebrowanie wspólnych chwil w gronie rodziny i przyjaciół.

Akcja organizowana jest po raz pierwszy. Ideą, która jej przyświeca, jest celebrowanie czasu spędzonego z przyjaciółmi, rodziną, czy naładowania własnych baterii. Nie jest ważne gdzie spędza się te chwile, ale ważne z kim i ważne, aby znaleźć na nie czas. Hasłem spinającym komunikację jest hasztag #DzieńRelaksuNaTrawie.

Organizatorzy celowo nie wprowadzili #DniaRelaksuNaTrawie z jedną, konkretną datą. Założeniem komunikacji jest przypomnienie i nagłośnienie, że odpoczynek jest tak samo ważny w życiu, jak praca, czy inne obowiązki i należy zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym.

„Myśląc o akcji #DzieńRelaksuNaTrawie chcieliśmy podkreślić ideę work life balance. Znalezienie równowagi pomiędzy pracą, a czasem wolnym może dla niektórych stanowić w dzisiejszych czasach nie lada wyzwanie. Chcemy głośno mówić, że warto jest zaplanować czas na odpoczynek, nie traktować go po macoszemu. Nawet kilka dobrze spędzonych chwil pozwala uwolnić się od stresu i naładować baterie na kolejny dzień. Zależy nam, aby akcja nagłaśniana była w social mediach, na zasadzie „podaj dalej”. Wierzymy, że im więcej osób pokaże, że można znaleźć czas dla siebie i bliskich, tym bardziej zmotywuje innych do działania” - mówi Adam Skalski, Marketing Manager Keter Polska.

W ramach akcji powstała „Instrukcja prawidłowego relaksowania się” oraz karty do gry „Zielony Piotruś”. W materiałach marketingowych znalazły się dedykowane ilustracje nawiązujące do relaksu.