19 lipca agencja Fastline Advertising obsługująca KROSNO Glass zorganizowała spotkanie dla influencerów. Spotkanie było prowadzone przez Agnieszkę Cegielską oraz Anię Nowak (cooka.pl) i zostało zorganizowane w luźnej atmosferze ułatwiającej zarówno kontakt z marką jak i nawiązanie relacji pomiędzy uczestnikami.
W klimatycznym, warszawskim show-roomie KROSNO Glass odbyły się również warsztaty z fotografii szkła, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. O sztuczkach i trikach w fotografowaniu zdjęć opowiadał znany fotograf Jakub Hajduk.
Spotkanie było częścią wizerunkowej kampanii reklamowej jaką agencja prowadzi na rzecz marki już od miesięcy. Poza działaniami w kanałach społecznościowych (Instagram i Facebook) agencja przygotowała już drugą odsłonę outdoorową - wielkoformatową siatkę wisząca tuż obok Hotelu Novotel, na skrzyżowaniu Marszałkowskiej i Jerozolimskich.
Jest to już drugi format reklamowy zrealizowany dla marki. Fastline przygotował też kampanię telewizyjną w TVN i TVP. Billboardy sponsorskie przygotowane przez Agencję będą emitowane w trakcie programów śniadaniowych.