W tym roku na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home zobaczymy duńską markę Umage, znaną z projektów oświetlenia, a od niedawna także mebli.
Warsaw Home, organizowane po raz trzeci, zyskały już rangę największych targów wnętrzarskich w Polsce i jednych z największych w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2017 roku zaprezentowało się na nich ponad 400 firm polskich i zagranicznych, a teraz liczba ta ma zostać podwojona.
Duńska marka Umage
W edycji 2018 weźmie udział duńska marka Umage, która w Polsce zbuduje stoisko po raz pierwszy. Do niedawna funkcjonująca pod nazwą Vita Copenhagen, jest świetnie znana wielbicielom skandynawskiego designu, pięknych i praktycznych lamp do samodzielnego montażu; w tym roku zaś zaskoczyła odbiorców kolekcją mebli.
Umage i jej polski dystrybutor Pufa Design pokażą w Warszawie propozycje z obu grup produktów. Projekty oświetleniowe reprezentować będą takie wzory jak: Clava, Conia, Silvia, Alva, Acorn, Carmina, Ribbon, Aluvia, Asteria, Chimes i flagowy model - Eos (lampy z piór). Do tego akcesoria do lamp: podstawy Tripod i Champagne, ramiona do kinkietów Willow.
To tylko wycinek, bardzo jednak reprezentatywny, ponad dziesięcioletniego dorobku marki.
Dwie wersje kolorystyczne
Kolekcja mebli zostanie zaprezentowana w całości w dwóch wersjach kolorystycznych (naturalny i ciemny dąb). Będą to fotele o zachęcających nazwach (The Reader, The Conversation Piece), małe zgrabne stoliki (My Spot, Hang Out), zaskakująca komoda Audacious, sofa kusząca nazwą Lean on Me (z dodatkowymi akcesoriami), ławka Convenience, półki Teaser.
Uzupełnią je inne elementy wyposażenia wnętrza:
- lustro One More Look,
- wieszaki ścienne (Lean on Me, Butterflies),
- świeczniki Compose.
Za intrygującymi nazwami kryją się klasyczne projekty uzupełnione o zaskakujący element albo wykorzystujące nieoczywiste rozwiązanie, zrealizowane starannie i z dobrych gatunków materiałów.
Targi Warsaw Home
Formuła targów Warsaw Home zakłada, że dobrze poczują się na nich zarówno projektanci i producenci, jak też dystrybutorzy, handlowcy oraz klienci indywidualni.
Tegoroczna edycja została pomyślana w taki sposób, aby każda z tych grup bez kłopotu mogła wyłuskać z bogatego programu najciekawsze dla siebie wydarzenia podobnie jak stoisko Umage.
Tak wiec pierwszy i drugi dzień imprezy będą miały charakter zamknięty, branżowy; trzeci i czwarty, czyli weekend, otwarty - dedykowane będą wszystkim zainteresowanym.
Więcej informacji na: www.PufaDesign.pl