Niezwykła instalacja targowa prezentująca rolety firmy Anwis mająca swoją premierę na Targach R+T w Stuttgarcie, została wyróżniona i zaprezentowana w prestiżowym albumie-książce Trade Fair Design Annual 2018/19. Jury przyznające wyróżnienia dokonało selekcji spektakularnych i innowacyjnych realizacji spośród stoisk targowych z całego świata.
Stoisko Anwis o powierzchni 160m² przybrało formę nowoczesnej bryły, która ma symbolizować dom – naturalne środowisko do prezentacji rolet producenta. Wybrano trzy główne materiały do zabudowy stoiska: beton, sklejkę topolową oraz lakierowaną na czarno stal. Na uwagę zasługuje fakt, iż nie są to typowe i często używane materiały w zabudowie stoisk targowych. Autorem projektu odpowiedzialnym za każdy etap jego całościowej realizacji jest polska firma Smart Design Expo.
Ściany zyskały betonową elewację wykonaną z 1150 pasków z zabetonowanych pasków sklejki o różnej grubości, taki zabieg stworzył dynamiczną fasadę imitującą swoim wyglądem żaluzje. W ścianach - „elewacji domu” o wysokości 5,5 m zostały umieszczone produkty, ale ich rozmiary zostały celowo przeskalowane. W 9 otworach okiennych o wymiarach 3,30 *1,55 m zawisły nowoczesne rolety, które były zamontowane z dwóch stron - od wewnątrz i zewnątrz. Nowości firmy Anwis zostały dodatkowo wyeksponowane na dwóch ekspozytorach tuż przy głównym wejściu stoiska. Takie rozwiązanie sprawiało, że stoisko miało jedno główne wejście – kierowało zwiedzających „do środka".
Lada ze sklejki topolowej kryła w sobie niespodziankę - aranżację z ponad 60 roślin zielonych, przygotowaną we współpracy z kwiaciarnią Kwiaty i Miut. Wnętrze instalacji zdobiły zdjęcia autorstwa Szymona Brodziaka, znanego polskiego fotografa.
Na przestrzeni zaplanowano również VIP room nawiązujący klimatem do całego stoiska, celowo powtórzono tu fotografię autorstwa Szymona Brodziaka w formie obrazu oraz wykorzystano te same rośliny. Szyku i elegancji dodawały dwie lampy Aim firmy Flos, zaprojektowane przez R. & E. Bouroullec.