Rebranding marki wprowadzony jest od września. Obejmuje on nową nazwę, logotyp, system identyfikacji wizualnej oraz stronę internetową. Zmiany są wyrazem nowego otwarcia dla firmy. Już pod nową marką Nobonobo kolekcje uzupełnią meble zaprojektowane przez Tomka Rygalika, jej dyrektora artystycznego.
Rebranding marki Inspirium
Polska firma, znana dotychczas jako Inspirium, w krótkim czasie zbudowała pokaźną kolekcję mebli wypoczynkowych o wyjątkowym komforcie. Dzięki najwyższej jakości jej oferta została pozytywnie przyjęta nie tylko przez polski rynek. Po dwóch latach funkcjonowania producent zdecydował się wprowadzić zmiany wizerunkowe w związku z nowym pozycjonowaniem na rynku. Od września meble firmy występują pod nazwą Nobonobo.
- Ta metamorfoza to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w firmie przez ostatnie miesiące. Stawiamy na świeży, dobry i oryginalny design tworzony przez polskich projektantów. Nobonobo jest marką opartą na wzornictwie, o czym będziemy mogli się przekonać już późną jesienią, gdy zaprezentujemy nowości. Jestem przekonana, że kolekcje przygotowane przez Tomka Rygalika, naszego dyrektora artystycznego, spełnią oczekiwania najbardziej wymagających, świadomych odbiorców - komentuje Monika Struska, która wraz z Tomaszem Matejczykiem prowadzi firmę.
Nobonobo otwarte na zagraniczny rynek
Nowe otwarcie jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów. Dogłębne zmiany wymagały wprowadzenia całkowicie innej nazwy. W wyniku kreatywnych poszukiwań wybrana została nazwa składająca się z polskich wyrazów, która jest unikalna, rytmiczna i zaskakująca. Jednocześnie słowo Nobonobo jest łatwe do wymówienia i zapamiętania przez cudzoziemców, co jest istotne przy stale rosnącym eksporcie i otwierających się kolejnych rynkach.
- Siłą każdej rozwijającej się marki jest ciągła ewolucja, bo to ona otwiera nowe możliwości. Współczesny klient jest wyjątkowo świadomy i kieruje się wartościami takimi jak doskonała jakość i oryginalne wzornictwo. Portfolio produktów Nobonobo zostało starannie przeanalizowane i dopracowane. Zależy nam, aby zarówno produkty, jak i nowy wizerunek marki stanowiły spójną i unikalną całość - dodaje Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny Nobonobo.
Rebranding jest także połączony z uruchomieniem nowej strony internetowej nobonobo.pl. Zmianie ulegną również profile firmowe na Facebooku i Instagramie. Według planów trzy pierwsze kolekcje zaprojektowane przez Tomka Rygalika zaprezentowane będą premierowo późną jesienią tego roku.