Tegoroczna edycja Miele Brand Days przenosi gości Miele na wyższy poziom doświadczenia pod hasłem ABOVE THE LINE. W Miele Concept Store zaaranżowanym na 46. piętrze Varso Tower uczestnicy wydarzenia poznają innowacje Miele w otoczeniu panoramy Warszawy. Na trzech scenach technologicznych mogą wziąć udział w pokazach gotowania i degustacjach (scena Cooking), przeprowadzić praktyczne doświadczenia w dziedzinie pielęgnacji tkanin i utrzymywania czystości w domu (scena Cleaning) i zajrzeć za kulisy jakości Miele (scena Quality).
Nowości Miele z premierą w 2025 roku
W czasie Miele Brand Days prezentowane są nowości, których polska premiera zaplanowana jest na wiosnę przyszłego roku.
- W kategorii utrzymywania czystości w domu na scenie Cleaning debiutuje Triflex HX3 Pro Aqua. To nowa generacja obsypanego nagrodami modelu pionowego odkurzacza bezprzewodowego. Dzięki zintegrowanemu zbiornikowi na wodę i dyszy podłogowej Triflex można błyskawicznie przekształcić w urządzenie do czyszczenia na mokro.
- Na scenie Cooking prezentowane są chłodziarki MasterCool XXL ze zintegrowanymi kamerami. System FoodView pozwala zajrzeć do wnętrza lodówki w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca. To nie tylko wygoda, ale też krok w stronę bardziej racjonalnych zakupów i ograniczania marnowania jedzenia.
- Nowa generacja płyt indukcyjnych KM 8000 z inteligentnymi naczyniami kuchennymi tworzy opatentowany system, który automatycznie reguluje moc gotowania, zapewniając precyzyjne rezultaty i bezstresowe gotowanie. Garnki i patelnie wyposażone w czujniki komunikują się z płytą zapewniając wygodę i bezpieczeństwo: nie ma już szans na przegotowanie makaronu czy przypalenie steka.
- Energooszczędny wyciąg blatowy to połączenie inteligentnej, niezwykle wydajnej technologii z innowacyjną koncepcją oświetlenia. Sterowane za pomocą aplikacji oświetlenie może efektywnie wspierać proces gotowania lub tworzyć odpowiedni nastrój w kuchni wybranym kolorem i mocą światła. Funkcja Con@ctivity, dzięki której wyciąg i płyta grzewcza komunikują się ze sobą, pozwala skoncentrować się na gotowaniu, bo moc wyciągu automatycznie dopasuje się do ustawień płyty.
Na scenie kulinarnej po raz pierwszy w Polsce można zobaczyć linię urządzeń do zabudowy w neutralnym, ciepłym kolorze Pearl Beige w wersji z uchwytami. Pokazy kulinarne prowadzi Dominik Narloch – szef kuchni Miele z poznańskiej restauracji Zen On wyróżnionej w przewodniku Michelin.
Gwiazdą sceny Cleaning są pralki i suszarki z serii Nova Edition, które pielęgnują tkaniny i włókna nawet tak delikatne, jak kaszmir. Goście wydarzenia mogą przekonać się o przełomowych właściwościach i funkcjach urządzeń Miele biorąc udział w warsztatach prowadzonych wspólnie z B Sides – butikową marką produkującą w zrównoważony i etyczny sposób swetry i akcesoria m.in. z kaszmiru, naturalnej wełny merino i alpaki.
Warsztaty dla architektów i projektantów w duchu innowacji
Podczas Dni Marki Miele oferuje specjalny program dla architektów i projektantów, którzy mogą wziąć udział w warsztatach dotyczących relacji i komunikacji z inwestorami oraz wykorzystania sztucznej inteligencji i modeli 3d w procesie projektowania. Miele od lat wspiera architektów organizując w swoich salonach szkolenia i warsztaty, które rozwijają ich kompetencje zawodowe i umiejętności mające wpływ na premium doświadczenie klienta.
Miele Brand Days – wydarzenie interaktywne i inspirujące
Miele Brand Days jest cyklicznym, corocznym wydarzeniem o wyjątkowej, interaktywnej formule, którego celem jest doświadczenie jakości i innowacyjności marki. Trenerzy, doradcy klienta, eksperci Miele angażują uczestników w dziesiątki testów, prezentacji i degustacji pokazując unikatowe technologie zastosowane w domowych urządzeniach. Uczestnikami wydarzenia są partnerzy biznesowi Miele, architekci i projektanci oraz dziennikarze i twórcy internetowi.