Nagradzając kolekcję „Lato na Mazurach” marki Napoo, jury plebiscytu Must Have doceniło nie tylko sam produkt, ale też ekologiczny koncept, który za nim stoi.
Zapewnić dziecku przyszłość
Twórczyni marki Napoo, Sonia Pastuszka, postawiła nie tylko na design, ale także, a może przede wszystkim, na ekologię. - Żyjemy w czasach, w których pojęcie „zapewnić dziecku przyszłość” nabrało nowego znaczenia. Dziś musimy zadbać o planetę naszych dzieci, tak samo jak myślimy o ich zdrowiu czy edukacji. Pomysł na Napoo wykiełkował z refleksji nad tematem wielorazowych pieluszek. Dlaczego? Bo pierwszy problem, z jakim stykają się świadomi rodzice noworodka, to góra odpadów. A przecież jest oczywiste, że nie zawsze tak było i nie musi tak być - mówi.
Polskie pieluchy z wełny merynosów. Dostawcy nie stosują mulesingu!
Pieluchy Napoo uszyte są z miłej dla ciała wełny merynosów. Dostawcy marki nie stosują mulesingu, czyli okrutnego okaleczania owiec hodowlanych. Pozostałe surowce, czyli bawełna i wiskoza bambusowa, są opatrzone certyfikatami i pochodzą z Europy. Produkty szyte są przez mamy w Polsce, głównie w łódzkich szwalniach.
Pościel "Lato na Mazurach" z godłem Must Have
Dodatkowo Sonia Pastuszka podjęła decyzję o współpracy z firmą TerGo, która neutralizuje ślad węglowy produktów, sadząc lasy w Belize. W skład oferty marki wchodzą organiczne pościele, ręczniki, kocyki i przyjemne dla skóry dziecka pampersy wielorazowe. Godłem Must Have wyróżniono w tym roku pościel z serii Lato na Mazurach.
Oprócz zalet ekologicznych i funkcjonalnych wyróżnia się ona pięknym, a przy tym żartobliwym wzorem komarów. Kto spędza wakacje na łonie natury, ten zrozumie.