Na targach nie wystarczy się wystawiać! Na targach trzeba zaistnieć! 16 lutego 2016 r. zakończyły się targi Ambiente we Frankfurcie  - jedna z największych na świecie prezentacja trendów w branży dóbr konsumpcyjnych. Teraz możesz zagłosować na najlepsze polskie stoisko!

Patronat Czas na WnętrzeW tym roku na frankfurckich targach zaprezentowało się ponad 4300 wystawców z 96 krajów, wśród nich znalazło się aż 57 firm z Polski. Tradycyjnie już po targach odbywa się StandOUT. - konkurs na najciekawsze stoisko targowe.

StandOUT. organizowany jest przez portal Exspace, który pomaga przedsiębiorstwom w wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku. Partnerem konkursu StandOUT. Ambiente 2016 jest polskie przedstawicielstwo Targów Frankfurt.

25. Edycji konkursu StandOUT. głosujemy na 32 stoiska z targów Ambiente. Na portalu Exspace.pl widoczna jest galeria stoisk targowych i do 9 marca można głosować na najciekawsze, oceniając każde w skali 1-5. Organizatorzy zapraszają do głosowania. Nasze opinie pomagają tworzyć przyszłość wystawiennictwa!

Dzięki konkursowi stoiska żyją dłużej niż tylko przez kilka targowych dni. StandOUT. powstał, aby je oglądać, pamiętać, a przede wszystkim, aby wyrażać opinie. Konkurs promuje dobry design targowy, nietuzinkowe osobowości, zdolnych twórców i ciekawe realizacje, które najbardziej podobają się odbiorcom.

Postawienie na pierwszym miejscu estetyki stoiska i skierowanie konkursu do grona szerszego niż publiczność targowa przyczyniło się do popularności StandOUT-u. W poprzednich edycjach oddano ponad 55 000 głosów! StandOUT. to jedyny konkurs na najciekawsze stoiska targowe, w którym głosy oddają: wystawcy, partnerzy i klienci wystawców, osoby odwiedzające targi, organizatorzy wystąpień targowych, projektanci i media branżowe. Konkurs daje możliwość uzyskania opinii szerokiego grona odbiorców i jest też sposobem na jej pomiar.

źródło: Exspace
zdjęcia: Urszula Kałużna/Exspace