Na nowy sezon ogródkowy HOUSE & More przygotował dla mieszkańców Trójmiasta niespodziankę - pod koniec kwietnia w gdyńskim Klifie ruszył pop up store marki. Do końca wakacji będzie w nim można kupić wszystko, co potrzebne do wypoczynku w ogrodzie.
30 kwietnia 2016 r. na 1 piętrze gdyńskiego Klifa, jednego z popularniejszych centrów handlowych na mapie Trójmiasta, otwarto pop up store HOUSE & more. Znajdziemy w nim bogaty wybór akcesoriów ogrodowych z kolekcji Miloo Garden.
W specjalnie na okres wiosenno-letni zaaranżowanej przestrzeni tuż przy stałym salonie House można kupić meble, tekstylia, dekoracje oraz oświetlenie - wszystko do ogrodu, na taras i balkon.
- Sprzedaż w takim sklepie niesie wiele korzyści. Jako marka możemy pochwalić się naszymi najciekawszymi produktami. W Gdyni zdecydowaliśmy się dostosować ofertę do aktualnego sezonu. Mamy nadzieję, że ofertą stylowych przedmiotów, które pomogą ciekawie zaaranżować przestrzeń poza domem zainteresują się osoby, które zazwyczaj nie wchodzą do naszego regularnego salonu - mówi o idei pop up'u Cezary Więckowski, dyrektor handlowy HOUSE & more.
Pop-up store to idea tworzenia zaskakujących, unikatowych sklepów, które działają tylko przez pewien czas. W Stanach Zjednoczonych i zachodniej Europie ma już kilkuletnią tradycję; w Polsce to jeszcze stosunkowo nowy pomysł. W takich "lotnych" sklepach klienci mogą liczyć na atrakcyjne promocje, towary ze specjalnych serii, a często również dodatkowe atrakcje, jak konkursy, występy artystyczne czy przestrzeń do spotkań towarzyskich. HOUSE & more w czasie otwarcia obdarował swoich klientów lampionami, które przydadzą się nie tylko podczas wieczornych spotkań w ogrodzie czy na tarasie.
źródło i zdjęcia: HOUSE & more