Choć na co dzień wszyscy z nich zajmują się branżą wnętrzarską, dziś stanęli murem, by wspomóc walkę z rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Zobacz, jak marki wnętrzarskie wspierają polskie szpitale.
My Alpaca wykorzystuje swoje materiały do szycia kołder!
Polska marka zajmująca się produkcją ekologicznych kołder My Alpaca postanowiła wykorzystać swoje materiały do uszycia maseczek dla szpitali.
- Szyjemy gratis maseczki dla szpitali z naszych tkanin na poszycia kołder. Jestem wzruszona zaangażowaniem całego naszego zespołu, nawet tych kołdrzarek, które opiekują się teraz małymi dziećmi i szyją w domu. Dziewczyny kroją, szyją, układają, pakują, wysyłają UPS. W dodatku wsparła nas Ola krośnieńska kosmetyczka, która bezpłatnie sterylizuje wszystkie maski w swoim autoklawie i pakuje w woreczki. Dzięki Olu, będziemy u Ciebie masować dłonie jak tylko się to skończy. - pisze na oficjalnym fanpage'u właścicielka marki.
Tubądzin przekazuje respiratory dla szpitala w Sieradzu
Grupa Tubądzin aktywnie działa na rzecz lokalnej społeczności. W ubiegłym tygodniu zakupiła i przekazała dwa respiratory reanimacyjno-transportowe wraz z niezbędnymi butlami z tlenem, na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu. W imieniu firmy przekazania dokonał Sławomir Tokarski, wiceprezes zarządu.
Meble Noti uszyją maseczki antybakteryjne
Renomowany producent mebli tapicerowanych Noti wydał oficjalną deklarację uszycia masek antybakteryjnych. Polska marka wraz we współpracy z Tarnowskim Stowarzyszeniem Przedsiębiorców wspiera również zbiórkę pieniężną na rzecz szpitali.
Sieć salonów Agata przekazała milion złotych na walkę z pandemią!
Agata S.A., sieć salonów z meblami i akcesoriami do wyposażenia wnętrz, wspiera walkę z pandemią koronawirusa w Polsce. Zarząd firmy podjął decyzję o przekazaniu miliona złotych na zakup sprzętu medycznego i środków zabezpieczenia sanitarnego na walkę z koronawirusem. Decyzja firmy jest podyktowana ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce.
- Wszyscy, zarówno nasi Pracownicy, Klienci oraz ich rodziny - stoimy w obliczu nowej, trudnej sytuacji i nie wiemy, co przyniesie nam przyszłość - przyznaje Grzegorz Przondziono, Prezes Zarządu Agata S.A. To dlatego kwota miliona złotych przekazana od firmy zasili środki potrzebne obecnie służbie zdrowia na najważniejszy sprzęt medyczny i środki zabezpieczenia sanitarnego niezbędne w przeciwdziałaniu i leczeniu koronawirusa.
PTAK Warsaw Expo gotowy na przekształcenie w szpital polowy!
- Jesteśmy gotowi, w przypadku nasilającej się pandemii koronawirusa, przekazać do dyspozycji władz w sposób całkowicie niekomercyjny obiekt PTAK Warsaw Expo znajdujący się w Nadarzynie na utworzenie szpitala polowego, tak jak zrobiono to we Włoszech, Hiszpanii czy Stanach Zjednoczonych. Na szpitale polowe dostosowano największe obiekty Expo w Mediolanie, Madrycie i Nowym Jorku. Posiadamy 6 hal o łącznej powierzchni prawie 150 tys. m2, na terenie których zmieści się tysiące łóżek dla osób wymagających hospitalizacji. Wszyscy nasi pracownicy działu technicznego mogą od zaraz włączyć się w przygotowania do adaptacji przestrzeni pod szpital. Tak więc oferujemy polskim władzom nasze obiekty, zaplecze techniczne i częściowe wyposażenie. Propozycja Zarządu PTAK jest całkowicie niekomercyjna i jeśli zaistnieje taka potrzeba ze strony władz, oddamy obiekty do dyspozycji nieodpłatnie. - powiedział Prezes Zarządu PTAK Warsaw Expo, Tomasz Szypuła.
Ochnik rusza z akcją charytatywną #sercedlaszpitali
Od 7 lat pod hasłem "Wspólnie możemy więcej" polska marka Ochnik organizowała w swoich salonach wiosenną akcję charytatywną na rzecz stowarzyszeń niosących pomoc dzieciom. W tym roku, ze względu na zagrożenie, z którym mierzy się dziś cały świat, firma postawiła przed sobą inny cel.
- Szybki wzrost zachorowań na COVID-19, spowodowany aktywnością nowego koronawirusa, stanowi ogromne wyzwanie także dla polskiej służby zdrowia. Szanując i doceniając ciężką pracę i wielkie zaangażowanie lekarzy, pielęgniarek, ratowników oraz przedstawicieli innych zawodów medycznych, postanowiliśmy przyłączyć się do ogólnopolskiej zbiórki na walkę z COVID-19, prowadzonej przez Fundację Siepomaga. - mówi Monika Gajewska - Makulec, przedstawicielka polskiego przedsiębiorcy.
Całkowity dochód ze sprzedaży portfeli w kształcie serca z kolekcji OCHNIK wiosna-lato 2020 (modele POREC-0134 i POREC-0135) zasili zbiórkę „Wspieramy polską służbę zdrowia w czasie walki z epidemią COVID-19”, z której środki przeznaczone zostaną na doposażenie szpitali w niezbędny sprzęt.