Jak pandemia COVID-19 wpłynęła na marki z sektora fashion? Czy w czasach, gdy handel w dużej mierze przeniósł się do e-commerce opłaca się inwestować w sklepy stacjonarne? Marka ANIA KRUK udowadnia, że tak i po 4 latach przerwy otwiera butik w galerii handlowej Posnania. Nowa lokalizacja zachwyca odświeżonym, wyróżniającym się designem - zachowania konsumenckie zmieniają się bardzo dynamicznie, i tradycyjne formaty sklepów muszą ewoluować razem z nimi.

- Ostatnie półtora roku było prawdziwym wstrząsem dla branży Retail. Otoczenie zmieniało się bardzo szybko, co wymagało ekstremalnej koncentracji, żeby poprowadzić firmę w dobrym kierunku. Wyszliśmy z tej próby dużo mądrzejsi, z jasną wizją kierunku rozwoju firmy i lepszym zrozumieniem potrzeb naszej klientki. Jednym z efektów tych przemyśleń, jest nasz nowy butik w galerii handlowej Posnania. Nawyki konsumenckie stale ewoluują i dziś obok standardowych, nudnych sklepów przechodzi się obojętnie. Wyróżnij się lub Zgiń - to mantra mojego Teamu Kreatywnego.

Nowy butik może Was zaskoczyć: pojawią się w nim mocniejsze kolory i innowacyjne w branży biżuteryjnej elementy. Uważam, że butik to unikalne miejscem styku Klienta z marką, gdzie każdy kawałek przestrzeni powinien jasno komunikować charakter marki. Dlatego jesteśmy coraz odważniejsi, jeśli chodzi o design i wnętrza. Eksperymenty i zmiany są wszyte w nasze DNA - mówi Ania Kruk, CEO i Dyrektor Kreatywna marki.

Otwarty 29 października, najnowszy butik marki ANIA KRUK zlokalizowany jest w Posnanii - największej i najchętniej odwiedzanej galerii handlowej w stolicy Wielkopolski. Nie boimy się otwierać butików w dużych galeriach handlowych, które mają rozbudowaną ofertę marek biżuteryjnych. W Posnanii jesteśmy zupełnie po sąsiedzku z Jubitomem i Apartem. To nas nie martwi, bo nie jesteśmy marką, która rywalizuje i mocno patrzy na konkurencję. Mamy swoją wizję marki i produktu, którą rozwijamy, nie patrząc na innych - podsumowuje Jakub Bielicki, Manager Sieci Sprzedaży ANIA KRUK.

W całości otwarty butik zaprasza klientów do środka, gdzie wzrok przyciągają elementy w kolorze terakoty. Marka w przemyślany i zgodny z trendami sposób od roku rozszerza swoją paletę kolorystyczną, tworząc coraz bardziej wyrazisty i charakterny wizerunek. “Wyróżnij się, albo zgiń”? To wnętrze na pewno nie jest nijakie i niezauważalne. Co zupełnie nietypowe dla branży jubilerskiej: ruda ściana ozdobiona jest industrialnym neonem z logotypem marki.

- W biurze mamy neony z logo już od jakiegoś czasu. Pasują estetyką i klimatem do mojego zespołu i naszej filozofii. Nie wiem dlaczego tyle czasu mi zajęło odkrycie, że to co odzwierciedla naszego ducha w centrali, tak samo dobrze sprawdzi się w butiku. Nie mogliśmy znaleźć ciekawej formy pokazania naszego logo w Posnanii, w końcu ktoś z teamu na spotkaniu podniósł wzrok, spojrzał na nasz neon w salce konferencyjnej i rzucił “A może spróbujemy…?”. Myślę, że to okaże się strzał w dziesiątkę i kolejny mocny wyróżnik marki - opowiada Ania Kruk.

W nowym butiku marki ANIA KRUK zaprojektowano różne strefy odpowiadające na różne potrzeby Klientek. Powstał koncept TESTING BAR, który jest zaprzeczeniem stereotypowego butiku z biżuterią - oszklonego, zabarykadowanego ladami. To miejsce, gdzie Klient może wejść w bezpośrednią interakcję z produktem, doświadczyć go, przymierzyć. Tu będą prezentowane wszystkie nowinki, akcesoria i produkty wyróżnione. Z kolei na witrynach z biżuterią została wydzielona specjalna strefa TRENDY, gdzie Klientki znajdą najmodniejsze wzory sezonu i materiały inspiracyjne, które pokazują jak je łączyć i nosić.

Projekt wnętrza najnowszego butiku ANIA KRUK jest efektem pracy Ewy Gawroniak-Olejniczak oraz Agaty Jakubowskiej z poznańskiej pracowni architektonicznej EGO STUDIO.