Zanim na ekranach ich komputerów pojawi się pierwsza kreska, Tomasz Motylewski i Marek Bernatowicz długo rozmawiają. Oczywiście najważniejsze jest spotkanie z klientami, wsłuchanie się w ich indywidualne potrzeby

Jednak nie mniej istotna jest dyskusja, którą projektanci prowadzą ze sobą nawzajem. Przyznają, że są zupełnie rożnymi osobowościami. Tomasz - bardziej chodzi z głową w chmurach, ma szalone pomysły i wizje. Marek - to ten rozważny, który zawsze pyta się "Jak zamierzasz to zrobić?" Obaj doskonale się przy tym uzupełniają i wiedzą, że gdy projekt jest dokładnie przez nich "przegadany", to mogą zapewnić swoim klientom zupełnie unikatową wizję.

Bywa, że spotykają się z zarzutem, że ich pracownia nie ma określonego stylu. To prawda, bo oni niczego swoim klientom nie chcą z góry narzucać. Ich projekty są niczym doskonałej jakości ubrania szyte na miarę.

To wnętrze utrzymane w stylu japandi, autorstwa pracowni TiM Grey, powstało, aby koić zmysły jego właścicieli.

CnW: Dziś dużo mówi się o luksusie. Jaka jest Panów definicja tego słowa?

TOMASZ MOTYLEWSKI: Uważam, że jest on ukryty jest w unikatowych, bardzo dobrych jakościowo materiałach. MAREK BERNATOWICZ: Dla mnie luksus we wnętrzu to absolutne poczucie komfortu. To przestrzeń bardzo dobrze zaprojektowana i przemyślana, w której nie ma ani jednej przypadkowej rzeczy. To też przedmioty jakościowe, które będą pięknie się starzeć.

A jak luksus definiują klienci pracowni TiM Grey?

TOMASZ MOTYLEWSKI I MAREK BERNATOWICZ: Musimy powiedzieć, że nasi klienci są niezwykle świadomi. Nie dają się uwieść błyszczącym dekoracjom. Wolą zainwestować w jakościowe rozwiązania, które pozwalają oszczędzać na przykład wodę, lub w inne innowacje technologiczne niewidoczne na pierwszy rzut oka.

A czy często wybierają produkty Geberit?

Tak, bo to rozpoznawalna marka, która daje naszym klientom bezpieczeństwo i spokój na długie lata.

Kolekcja Geberit Variform to ceramiczna seria umywalek, która dzięki bogactwu wzorów, rozmiarów i wariantów, pozwala stworzyć przestrzeń idealną w łazience. Dostępne w wielu wariantach – okrągłe, owalne, prostokątne, stawiane na blat lub podblatowe.

Jakie rozwiązania marki cenią Panowie najbardziej?

Na pewno doceniamy to, że są to rozwiązania po wielokroć przetestowane, sprawdzone i technologicznie stojące na bardzo wysokim poziomie. Bardzo dobrym rozwiązaniem są toalety myjące, które nasi klienci również chętnie wybierają. Potrafią przy tym docenić ich unikatowe funkcje, na przykład model z możliwością dezynfekcji.

Odpływ liniowy Geberit CleanLine cechuje wyjątkowa łatwość czyszczenia. Jego kształt sprawia, że nie ma tu ukrytych miejsc i zakamarków, więc w rynnie nie gromadzi się brud i nie powstają nieprzyjemne zapachy. Podczas czyszczenia rynnę wystarczy po prostu delikatnie przepłukać wodą.

Co jest dla Panów największą nagrodą w pracy projektowej?

Gdy klient dzwoni i mówi, że dobrze mu się mieszka. Wtedy naprawdę czujemy, że nasza praca ma sens! 

Więcej informacji na: www.geberit.pl

 

Autor
Czy psychologia pomaga w projektowaniu wnętrz? Wywiad z Tomaszem Motylewskim i Markiem Bernatowiczem
Anna Grużewska
Dziennikarka, redaktorka, miłośniczka designu i malarstwa. Skończyła warszawską ASP i Wydział Dziennikarstwa UW. Redaktor naczelna magazynu Czas na Wnętrze. Ogląda sesje,...