Od Karpat po mazurskie jeziora

Wybór domowych urządzeń może się stać niezwykłą przygodą. W wirtualnym showroomie stworzonym przez polską markę Kernau zobaczysz sprzęty AGD wkomponowane w świat naszej przyrody. Daj się poprowadzić przez barwny las, wsłuchaj się w szum jeziora i rozkoszuj śpiewem ptaków. W takim klimacie możesz poznawać innowacyjne technologie, porównywać funkcjonalność sprzętów i odkrywać ich niespotykany design. Każde kolejne przejście przeniesie Cię do odrębnej krainy nawiązującej do innego zakątka Polski. Odnajdziesz tam ekskluzywne linie wzornicze Kernau. Każda z nich odpowiada innym potrzebom i każda może się stać stylowym wyposażeniem Twojej kuchni.

Z Kernau odkrywasz Polskę na nowo

Marka Kernau od samego początku akcentuje swoje polskie korzenie. Zachęca też do odkrywania Polski na nowo, prezentując najpiękniejsze miasta i miejsca w kraju. Zachwytu nad naszą przyrodą nie mogło zabraknąć w wirtualnym showroomie marki.

Dla nas marka Kernau jest nierozerwanie połączona z projektem #odkryjPLnanowo, w którym zachęcamy do spędzania urlopu w kraju, odpoczynku na łonie natury oraz dostrzeżenia polskich brandów. Chcąc żyć w zgodzie z przyrodą, proponujemy urządzenia energooszczędne i zużywające niewielkie ilości wody. Nasz wirtualny showroom musiał zatem nawiązywać do tego, co nam bliskie - wyjaśnia Ewelina Twardowska, kierownik marki Kernau.

Z showroomu wprost do wirtualnej kuchni

Projekt Kernau to jeden z pierwszych wirtualnych showroomów AGD. W całości jest on stworzony w technologii 3D, która daje nieograniczone możliwości osadzania sprzętów w nieoczywistych przestrzeniach. Poruszanie się po nich jest podróżą pełną intensywnych doświadczeń. Co więcej, wprost z otoczenia przyrody możemy przenieść się do wirtualnych kuchni Kernau, w których sprzęty AGD obejrzymy w stylowo urządzonych wnętrzach.

Showroom powstał przy współpracy z ConnectedRealities.eu, który odpowiadał za jego oprogramowanie oraz jako specjalista od innowacji był naszym konsultantem w kwestiach związanych z rozwojem projektu - zaznacza Ewelina Twardowska. Jak dodaje, takie rozwiązania, jak wirtualny showroom i wirtualne kuchnie to w Kernau początek drogi do wdrażania innowacji, które pomogą klientowi w podjęciu decyzji zakupowej. - Śledzimy trendy i wiemy, że właśnie w tę stronę zmierza rynek. Pandemiczne czasy pokazały, że zakupy w ogromnej części przenieśliśmy do Internetu, dlatego chcemy tworzyć narzędzia, które pozwolą bez wychodzenia z domu obcować z produktem, poznać go i świadomie zdecydować o jego zakupie - podkreśla.

Więcej informacji na: www.kernau.com