Gdy na świecie wszystko idzie nie tak, czasem warto wziąć sprawy we własne ręce. Twórcy marki Kyuka Design zmienili swoje życie, aby tworzyć piękne przedmioty w stylu slow i żyć dokładnie w taki sam sposób.

Kyuaka - wieczna beztroska!

Kto czasem nie marzył, aby zawsze czuć się tak, jak na wakacjach? To właśnie znaczy japońskie słowo „kyuka”. Opisuje dobrostan, jaki odczuwamy, gdy jesteśmy zrelaksowani, szczęśliwi, beztroscy. Szkoda tylko, że ten nastrój kończy się zazwyczaj wraz z wyjęciem rzeczy z walizki.

Kyuka Design
Markę tworzą Inka Pyda i Stefan Staniszewski. Stefan jest absolwentem Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, przez lata pracował jako grafik. Inka jest specjalistką marketingu. Ich talenty i umiejętności w Kyuka Design wzajemnie się wspierają i uzupełniają.

Dlatego twórcy marki Kyuka Design postanowili, że warto zadbać o to, byśmy poczuli się lepiej. Co ciekawe, Inka Pyda i Stefan Staniszewski zrozumieli, czego naprawdę potrzebują w bardzo trudnym czasie. Była pandemia, nastroje ciężkie, a oni właśnie się przeprowadzili pod miasto.

Naczynia wykonane są z niezwykle szlachetnej, przypominającej wyglądem biały marmur porcelany parian. Jest satynowa w dotyku i przepuszcza światło, co sprawia, że paląca się świeca pięknie rozświetla pomieszczenie. Same świece składają się z ekologicznego, certyfikowanego i wegańskiego wosku sojowego, bukowego knota oraz olejków eterycznych bądź zapachowych, których bezpieczeństwo zostało potwierdzone certyfikatem IFRA.

Jednak jest coś w klimacie podwarszawskiego Milanówka, co daje ukojenie. A oni wreszcie mieli czas, by pomyśleć, jak zmienić życie. Dlatego Kyuka to więcej niż świece. To pewna filozofia, która zamyka się w porcelanowym pojemniku. To pomysł na celebrację chwil, ten mikromoment, w którym jesteśmy tu i teraz. Oczywiście jakość produktu też jest ważna. Puzderka są pięknie wykonane, zapach cudowny, a bukowe knoty wesoło skwierczą. Bowiem tym razem to nie tylko projekt, to doświadczenie.

Autor
Odkrycie designu - Kyuka Design. Kim są twórcy marki?
Anna Grużewska
Dziennikarka, redaktorka, miłośniczka designu i malarstwa. Skończyła warszawską ASP i Wydział Dziennikarstwa UW. Redaktor naczelna magazynu Czas na Wnętrze. Ogląda sesje,...