Targi Warsaw Home gromadzą najlepsze marki, tysiące zwiedzających oraz gwiazdy światowego projektowania.
Polska stolica na równi z Mediolanem - sukces Warsaw Home
W ciągu trzech lat targi urosły do rangi najważniejszej tego rodzaju imprezy w Polsce. Spotykają się tu wszyscy spragnieni nowości ze świata designu i architektury. Biorą udział w wykładach, warsztatach, wystawach i konsultacjach. Skala wydarzenia rośnie z każdą edycją. W 2018 roku na targi przybyło 67 325 osób z 65 krajów, co stawia Warsaw Home w jednym rzędzie obok takich branżowych imprez jak Salone Del Mobile w Mediolanie czy Maison & Objet w Paryżu.
W tej edycji (3-6 października, Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie) stoiska obejmą aż 120 000 m2. Co roku na Warsaw Home wystawiane są designerskie meble, dekoracje i materiały wykończeniowe. Aby ułatwić gościom odnalezienie tego, czego poszukują, obszar targów od samego początku został podzielony na kilka stref - w październiku będzie ich pięć:
- Selected Design - meble klasy premium,
- Selected Furniture - meble do domu i przestrzeni publicznych,
- Kitchen and Dining - meble, systemy, akcesoria i sprzęt AGD,
- Interior Finish – elementy wykończenia wnętrz,
- Deco - akcesoria dekoracyjne i smart home.
Jakie gwiazdy zobaczymy na Warsaw Home 2019?
Organizatorzy wydarzenia co roku zapraszają głośne nazwiska z branży - znanych projektantów i teoretyków designu. Wśród nich między innymi: Daniel Svahn, Matti Klenell, Matteo Cibic, Richard Hutten, Luca Nichetto, David Trubridge, Marcus Fairs, Christophe Pillet i Stefan Diez.
Wystąpią oni na scenie Design Forum. W tym roku będą na niej poruszane tak niezwykle aktualne tematy, jak idea zrównoważonego rozwoju w designie, co-living czy biofeeling. Wszystkie z nich subtelnie nawiązują do przewodniego motywu tegorocznych targów - „Jestem”. Hasło to w zamyśle organizatorów ma sugerować skupienie się na własnej roli w budowaniu wspólnoty, zaprasza do aktywnego uczestnictwa, dialogu i świadomego podejścia do designu.
Trendy w pigułce na Warsaw Home
Skąd się biorą trendy? Jak się zorientować, co będzie modne w kolejnych sezonach? Jakie tendencje w urządzaniu wnętrz warto promować? Odpowiedzi na te ważne pytania można znaleźć na targach branżowych. W świecie wyposażenia wnętrz najbardziej liczą się targi Salone del Mobile w Mediolanie, ISH we Frankfurcie, Maison & Objet w Paryżu czy Cersaie w Bolonii. Nie sztuką jednak jest pojechać na takie wydarzenie - sztuką jest wyciągnąć z niego esencję, znaleźć cenne informacje i przedstawić je w przejrzystej, czytelnej i skompilowanej formie.
Dlatego w agencji Profundo przy współpracy ekspertów (architektów wnętrz, projektantów, obserwatorów i badaczy trendów) powstają raporty wzornicze. Kolejny - po wrześniowych targach wyposażenia łazienek Cersaie - stworzony m.in. z Agnieszką Polkowską z TrendSpot, zostanie zaprezentowany na scenie targów Warsaw Build (w ramach Warsaw Home, 4 października o godz. 16.00, w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie) oraz opublikowany na portalu Homebook.pl, który jest partnerem projektu.
Kilka słów o Kasi Ptak - organizatorce Warsaw Home
Twórcą i dyrektorem targów jest Kasia Ptak, która założyła Warsaw Home Expo Sp. z o.o. – spółkę należącą do Grupy Ptak, która posiada ponad 25-letnie doświadczenie w organizacji targów.
Kup bilet: https://warsawhome.eu/kup-bilet-b2c/